آفتاب

هشدار سردار نقدی درباره اخلال در مراسم ارتحال امام

هشدار سردار نقدی درباره اخلال در مراسم ارتحال امام

ایسنا نوشت:

سردار محمدرضا نقدی در بازدید از قرارگاه اجرایی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: دشمن که نتوانسته در هیچ عرصه‌ای علیه ملت ایران پیشروی کند و همه توطئه‌هایش با شکست مواجه شده، تنهای تنها به تفرقه چشم دوخته است.

وی با تاکید بر اینکه "همه باید هوشیار باشیم"، افزود: شعارهای این روزها که سالگرد ارتحال امام بزرگوار ماست، فقط و فقط باید شعارهای وحدت‌بخش باشد و از هرگونه شعار تفرقه‌انگیز جداً پرهیز شود. نقدی در ادامه اظهار کرد: مراسمی که با نام و یاد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود باید مظهر وحدت و یکپارچگی باشد و جای اعلام مواضع جناحی و حزبی نیست. این مراسم جای نشان دادن صمیمیت‌ها است.

وی افزود: ابزار وفاداری به انقلاب و ولایت و ابزار نفرت نسبت به استکبار و آمریکای جنایتکار، تنها شعارهای ملت است که در همه نمازهای جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن و روز قدس شعارهای شناخته شده است و زنجیر وحدت ملت است. از شعارهایی جز اینها باید همه جداً پرهیز کنند و احترام شخصیت‌ها و شرکت‌کنندگان در مراسم را از هر طیف و جناح همه باید حفظ کنند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان تاکید کرد: اهانت و شعارهای تضعیف‌کننده علیه هر جناح و شخصیت در چنین مراسمی، خواست دشمن است و فقط آمریکا و آل‌سعود از آن سود می‌برند.

در اواسط سخنرانی حسن روحانی در حرم امام خمینی(ره)، عده اندکی با سردادن شعارهایی سعی داشتند در این مراسم اخلال ایجاد کنند اما رئیس‌جمهور به سخنرانی خود ادامه داد و آن را به پایان رساند. در میان سخنرانی رئیس‌جمهور نیز مردم حاضر در مراسم چندین بار با سر دادن تکبیر، حمایت خود را از سخنان روحانی اعلام کردند.

1717

کد N845507

وبگردی