آفتاب

اصابت دو موشک از غزه به اراضی اشغالی

اصابت دو موشک از غزه به اراضی اشغالی

پلیس رژیم صهیونیستی از اصابت دو فروند موشک از نوار غزه به «النقب غربی» و غرب «بئر السبع» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، بعد از اصابت دو موشک به اراضی اشغالی جنگنده های رژیم صهیونیستی در آسمان شمال غزه به پرواز درآمدند. با شلیک موشک ها به اراضی اشغالی، همچنین آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیستی همجوار غزه به صدا درآمد.

این در حالی است که نهادها بین المللی و مقامات کشورهای مختلف نسبت به وقوع جنگ در نوار غزه به خاطر شرایط ناگوار معیشتی ساکنان این منطقه و تداوم محاصره ظالمانه علیه آن هشدار داده اند. در همین راستا وزیر امور خارجه آلمان در سفر اخیر به فلسطین و اراضی اشغالی نسبت به درگیری نظامی جدید در نوار غزه هشدار داده و خواستار از سرگیری مذاکرات سازش شده بود.

همچنین رابرت تیرنر مدیر اجرای آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطین موسوم به «آنروا» ضمن ابراز نگرانی در مورد شروع مجدد درگیری ها در نوار غزه در صورت عدم تغییر شرایط، گفته بود: شهروندان غزه سرخورده و خشمگین هستند. به گفته وی آنها حق دارند خشمگین باشند زیرا شرایط درغزه تأسف آور است. تیرنر یادآور شد: عدم بازسازی و بهبود نیافتن شرایط اقتصادی هشداری است برای از سرگیری درگیری ها که هر لحظه امکان دارد شاهد آن باشیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 
[div id='__if72ru4sdfsdfruh7fewui_once']     
کد N845468

وبگردی