آفتاب

4 کارگر بر اثر سقوط بالابر مصدوم شدند

 4 کارگر بر اثر سقوط بالابر مصدوم شدند

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهرداری تهران از حادثه سقوط یک دستگاه بالابر ساختمانی با مصدوم شدن 4 کارگر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمن شهرداری تهران از حادثه سقوط یک دستگاه بالابر ساختمانی با مصدوم شدن 4 کارگر خبر داد.
جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی  در خصوص جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 15:26 عصر امروز در پی تماس شهروندان خیابان نوفل الشاتو با سامانه 125 مبنی بر سقوط یک دستگاه بالابر ساختمانی ، بلافاصله ستاد فرماندهی آتش نشانی دو ایستگاه آتش نشانی را عازم محل حادثه کرد.
ملکی ادامه داد: در یک ساختمان در حال ساخت تعدادی از کارگران مشغول کار با بالابر ساختمانی بودند که به یکباره این بالابر از طبقه اول به طبقه منفی 3 سقوط می‌کند و 4 تن از کارگران در محل محبوس شده‌بودند.
وی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و کارگران 20، 30، 32 و 40 ساله را با کمک برانکارد مخصوص از طبقه منفی 3 به بالا منتقل و تحویل عوامل اورژانس دادند.
به گفته ملکی علت این حادثه جدا شدن سیم بالابر اعلام شد و گفتنی است این حادثه تلفات جانی در بر نداشت و آتنش‌نشان پس از ایمن‌سازی در ساعت 16:30 دقیقه عملیات را به پایان بردند.
کد N845365

وبگردی