آفتاب

دفاع تمام قد بازیکنی که دیگر در تیم ملی والیبال نیست

دفاع تمام قد بازیکنی که دیگر در تیم ملی والیبال نیست

تشکری می گوید:«عملکرد تیم ملی در بازی با آمریکا خوب بود اما نباید فراموش کرد که گرفتن امتیاز از تیمی چون آمریکا خیلی دشوار است و مطمئنم تیم ملی مثل دوره های قبل بازی به بازی بهتر می‌شود.»

ایسنا نوشت:آرمین تشکری اظهار کرد: تماشای بازی هم تیمی‌هایم از گیرنده‌های تلویزیونی سخت است! روزهای خوبی را کنار تک تک ملی‌پوشان در کشورهای مختلف گذرانده‌ام و با آنها خاطرات شیرینی دارم. حالا که بازی آنها را می‌بینم دلتنگ هم تیمی‌ها و بازی در لیگ جهانی شده‌ام اما مردم بدانند شرایط طوری بود که باید در ایران می‌ماندم وگرنه مثل همیشه دوست داشتم مانند یک سرباز به وطن خدمت کنم.

وی اضافه کرد: بعد از اردوی تیم ملی والیبال در فروردین ماه بخاطر مسائل شخصی از تیم ملی کنار کشیدم. این اولین بار است که در این رابطه صحبت می‌کنم و تا به حال با هیچ خبرنگاری حرف نزده‌ام. اگر جایی از من صحبتی انتشار یافته صحت ندارد. احساس می کنم صحبت کنم هم به ضرر خودم تمام می‌شود و هم تیم ملی به حاشیه می‌رود. باز هم تاکید می کنم اگر مشکلات شخصی کمتری داشتم در صورت صلاحدید کادرفنی همراه با تیم ملی به لیگ جهانی می‌رفتم.

تشکری درباره دو دیدار ابتدایی تیم ملی برابر امریکا تاکید کرد: عملکرد بازیکنان خوب بود اما نباید فراموش کرد که آمریکا تیمی است که امتیازگیری از آن دشوار است. ما سومین دوره حضور خود در لیگ جهانی را تجربه می‌کنیم و مثل دوره قبل بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

سرعتی‌زن تیم ملی در پاسخ به این سوال که به بازگشت به تیم ملی فکر می‌کنی یا خیر؟ گفت: قطعا همینطور است. خیلی دوست دارم به تیم ملی برگردم و امیدوارم کادر فنی مرا دعوت کند.

تشکری در پایان درباره آکادمی مدنظر خود هم بیان کرد: قرار بود در همدان آکادمی تاسیس کرده و پیشکسوتان والیبال را دور هم جمع کنم. متاسفانه در همدان اسپانسر وجود ندارد و از من در راستای اهداف بزرگی که داشتم حمایت نشد. 

 

251 41

کد N845236

وبگردی