آفتاب

سفر رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه مجلس به مسکو

سفر رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه مجلس به مسکو

غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی به فدراسیون روسیه سفر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا تاجگردون، رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در راس هیاتی به فدراسیون روسیه سفر کرد.

در این سفر و در دیدار با سرگیی ریابوخین رییس کمیته بودجه و بازارهای مالی شورای فدراسیون روسیه، همکاری های پارلمانی دو کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 ریابوخین با تشریح ساختار تنظیم بودجه و نقش شورای فدراسیون دراین زمینه چگونگی تعامل با نهادهای دولتی و خصوصی، تامین بودجه و نظارت بر هزینه های آنها را توصیف کرد.

تاجگردون رییس کمیته برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به روابط دوستانه و عمیق ایران و روسیه در بخشهای مختلف سیاسی اقتصادی و فرهنگی، تبادل تجربیات و همکاری هرچه نزدیکتر بین مجالس ایران و روسیه به ویژه کمیسیون های بودجه دو کشور را خواستار شد.

در دیدار رییس و اعضای کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با ولاديمير چوروف رییس کمیسیون مرکزی انتخابات فدراسیون روسیه دو طرف تجارب برگزاری انتخابات را مورد مبادله قرار دادند.

 چوروف رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه در این دیدار به تشریح دستاوردهای این کشور در برگزاری انتخابات پرداخت. وی با اشاره به ارقام  بودجه اختصاصی برای برگزاری انتخابات در شهرها و روستاها و نیز انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم در انتخابات را قابل توجه دانست.

رییس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه وجود شعبات متعدد این کمیسیون در مناطق مختلف را مورد اشاره قرار داد که با هدف سازماندهی هرچه بهتر انتخابات است.

 تاجگردون رییس کمیته برنامه بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی نیز کسب تجارب دیگر کشورها در برگزاری انتخابات را مهم ارزیابی کرد و خواهان ادامه تماسها و ارتباطات بین دو طرف برای توسعه همکاری در این زمینه شد.

 

 

 

کد N845100

وبگردی