آفتاب

آخرین جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) تشکیل شد

آخرین جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س) تشکیل شد

در آخرین جلسه ستاد بزرگداشت امام خمینی(س)، که امروز در حرم مطهر امام برگزار شد،اعضای این ستاد با اعلام برنامه و فعالیت‌های انجام گرفته برای روز 14 خرداد، آخرین هماهنگی لازم را برای برگزاری این مراسم انجام دادند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، سردار سلیمانی در این جلسه اظهار کرد: برای برگزاری مراسم بزرگداشت امام، برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم به نحو مطلوب انجام شده و در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: همه اقدامات لازم برای پشتیبانی لازم در استانهای کشور و عزیمت کاروانها به حرم امام انجام شده است همچنین در راستا ایمنی و بهداشت نیز اقدامات و تمهیدات لازم اتخاذ و انجام شده است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات خوبی که امسال صورت گرفته در رابطه با راه اندازی شبکه ویدیو کنفرانس است که این شبکه بر ای استان‌ها راه‌اندازی شده است. امیدواریم خدا توفیقی دهد تا با آنچه در توان داریم به درستی خدمت کنیم.

اصغریان، معاون فرهنگی ستاد بزرگداشت حضرت امام در این جلسه تصریح کرد: کارهای مربوط به تبلیغات انجام شده و بسیاری از نهادها نیز مستقلاً نامه نوشته و برای دریافت کتاب ها و نشریات اقدام کرده‌اند.

در ادامه این جلسه مسئول ستاد گمشدگان در ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی گفت: تمامی چادرهای کمیته ستاد گمشدگان نصب شده و این چادرها آماده خدمت‌رسانی هستند.

در بخش دیگری از این جلسه نماینده اورژانس اظهار کرد: بیمارستان‌های صحرایی برپا شده و اقدامات لازم برای خدمت رسانی به زایران حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی انجام گرفته است. بیمارستان ها همراه با تجهیزات کامل و همچنین آمبولانس ها آماده خدمت رسانی هستند.

نماینده هلال احمر در این جلسه تشریح کرد: بخشی از اقدامات در خصوص وظایف کمیته امداد و نجات صورت گرفته است. حدود 891 نفر نیروی نجات را هماهنگ کرده ایم که موظف به انجام کار امداد و نجات در ایستگاه های هلال احمر هستند.

وی تصریح کرد: همچنین در زمینه تامین آب نیز حدود یک میلیون بطری آب تحویل انبار حرم داده می شود. این کمیته همچنین دو فروند بالگرد را در حالت آماده باش در سطح تهران مستقر می کند.

نماینده وزارت دفاع نیز اظهار کرد: وزارت دفاع خودروهای سبک مورد نیاز حرم را تامین کرد و در حوزه پشتیبانی نیز اقداماتی انجام داده است. همچنین در حوزه فرهنگی دو جلد کتاب به تیراژ ده هزار جلد چاپ شده و در اختیار کمیته فرهنگی حرم قرار گرفته است.

نماینده پلیس در ادامه این جلسه گفت: در حوزه کشوری با توجه به اینکه تعدادی از هموطنان از شهرستان ها به سمت تهران حرکت می کنند تمهیدات لازم برای ورود تمامی کاروان ها صورت گرفته است.

همچنین نماینده پلیس راهور تهران بزرگ درباره اقدامات این کمیته تصریح کرد: فعالیت هایی که به پلیس راهور تهران بزرگ مربوط می شود به خوبی انجام شده و در این راستا از تمامی دستگاه هایی که به ما کمک کرده اند به ویژه شهرداری سپاسگزاریم.

انتهای پیام

کد N844620

وبگردی