آفتاب
ولایتی در جمع خبرنگاران:

برای مبارزه با تروریسم باید از دولت سوریه حمایت کرد

برای مبارزه با تروریسم باید از دولت سوریه حمایت کرد

رئیس مجلس سوریه گفت: هر کسی می خواهد با تروریسم مبارزه کند باید با دولت و کشور سوریه همکاری کند چرا که دولت سوریه در معرض تروریسم است.

به گزارش خبرنگار مهر، جهاد لحام رئیس مجلس سوریه در پایان دیدار با علی اکبر ولایتی در جمع خبرنگاران گفت: در تکمیل گفتگوهای امروز با آقای لاریجانی با ولایتی دیدار داشتیم که در این جلسه راجع به جنگ تروریستی که در منطقه ما به ویژه سوریه و عراق از سوی نیروهای تکفیری صورت می گیرد و حمایت کشورهای ارتجاعی و برخی کشورهای همسایه گفتگو کردیم.

وی گفت: من حس کردم حمایت نامحدود سیاسی و اقتصادی در همه  زمینه ها  از سوی ایران برای سوریه وجود دارد. ما در سوریه همچنان به مبارزه با تروریست ادامه می دهیم و در این مسیر بر روی توانایی خودمان و بر روی نیروی ارتش عربی سوریه متکی هستیم  و همچنین روی حمایت دوستان خود متکی هستیم که ایران و روسیه در زمره آنها هستند.

وی تصریح کرد:  باید سرانجام این جریانات با پیروزی عدالت بر ظلم به نتیجه برسد.

رئیس مجلس سوریه خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ گونه اراده حقیقی برای مبارزه با تروریسم در دنیا وجود ندارد و ما گسترش تروریسم را در سوریه و عراق مشاهده می کنیم.

وی گفت: هر کسی می خواهد با تروریسم مبارزه کند باید با دولت و کشور سوریه همکاری کند چرا که دولت سوریه در معرض تروریسم است.

 

همچنین علی اکبر ولایتی نیز در جمع خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه حضور رئیس مجلس سوریه در تهران نشانه این است که نمایندگان مردم سوریه در کنار دولت  بر علیه تروریسم مبارزه می کنند اظهار داشت: آنجه در منطقه اتفاق افتاده و از لبنان شروع شده و استمرار آن در عراق و یمن ادامه دارد حکایت از توطئه فراگیر از طرف آمریکایی ها و متحدین غربی آنها، صهیونیست ها و مرتجعین منطقه است.

وی ادامه داد: همه دست به دست هم داده اند که حلقه مقاومت را برای حمایت از رژیم صهیونیستی بشکنند که این خواب تعبیری ندارد.

ولایتی درپایان افزود:  اطمینان مردم سوریه به بشار اسد از گذشته است چرا که با کمال درایت و استمرار در برابر صهیونیست ها و تروریست های داعش و غیر داعش ایستاده است.

 

کد N843905

وبگردی