آفتاب

کنعانی مقدم:پشتوانه تیم دیپلماسی حمایت مردم است/ پایبندی به نقشه راه رهبری دلواپسی‌ را از بین می برد

کنعانی مقدم:پشتوانه تیم دیپلماسی حمایت مردم است/ پایبندی به نقشه راه رهبری دلواپسی‌ را از بین می برد

عضو جبهه ایستادگی معتقد است که باید همه از نقشه راهی که رهبرانقلاب برای مذاکرات هسته ای ترسیم کرده اند، تبعیت کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرآنلاین در خصوص فضای تند به وجود آمده در حاشیه مذاکرات هسته ای و انتقاداتی که به وسیله تجمعات غیرقانونی از سوی گروهی موسوم به دلواپسان به تیم دیپلماسی کشورمان می شود، گفت:در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت ها و وظایف کاملا تفکیک شده است و هریک از بخش ها کار خود را انجام می دهد و دغدغه ای از این بابت وجود ندارد.

 وی افزود: با توجه به سکان داری وزارت خارجه در پیگیری مذاکرات هسته ای و تاکیدی که رهبر انقلاب بر حمایت از تیم دیپلماسی دارند،  باید از این تیم حمایت کرد چراکه هیئت مذاکره کننده کشورمان به پشتوانه و حمایت مردمی است که می تواند پشت میز مذاکره حاضر شود ضمن آنکه آن ها تاکنون نشان داده اند که به خطوط قرمز در مذاکرات پایبند هستند از این رو دیگر دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

 این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته توجه داشت که دشمن همیشه دشمن است و این ساده اندیشی است که فکر کنیم دشمنان ما از دشمنی دست برمی دارند.

 کنعانی مقدم تصریح کرد: هدف دشمن ایجاد دوقطبی موافقین و مخالفین مذاکرات در کشور است و از این طریق به دنبال ایجاد التهاب و فتنه هسته ای است تا از این اتفاق برای چانه زنی پای میز مذاکره استفاده کند؛ بنابراین باید در برابر اینگونه اقدامات هوشیار بود.

وی تصریح کرد: اگر همه یعنی دولت و مردم به نقشه راهی که رهبری برای مذاکرات ترسیم کرده اند، توجه و از آن تبعیت کنند چه توافق نهایی صورت بگیرد چه صورت نگیرد آن کسی که پیروز میدان خواهد بود، قطعا ملت ایران است.

29220

کد N843868

وبگردی