آفتاب
ولایتی در دیدار با رییس مجلس سوریه

سوریه باتلاق تروریست‌ها و حامیان آن‌ها می‌شود

سوریه باتلاق تروریست‌ها و حامیان آن‌ها می‌شود

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحن نظام گفت: به دلیل مقاومت ملت سوریه و حمایت حامیان این کشور قطعا به زودی سوریه تبدیل به باتلاقی برای تروریست‌ها و حامیان آن‌ها خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی اکبر ولایتی رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار عصر امروز(دوشنبه) با جهاد لحام رییس مجلس سوریه، به آخرین وضعیت تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: هیچ جای نگرانی در رابطه با کشورهای همسایه و مسلمانان منطقه مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن وجود ندارد و ما مطمئن هستیم مقاومت همچنان ادامه داشته و تروریست‌ها قطعا شکست خواهند خورد.

وی خاطرنشان کرد: نشانه‌های اقتدار در دولت و ملت سوریه دیده می‌شود و سوریه باتلاق تروریست‌ها و حامیان آنها خواهد شد. همچنین باید به شما بگویم درگیری‌هایی که به شما تحمیل شده طبیعی است و قطعا فراز و نشیب‌های زیادی هم به همراه خواهد داشت، ولی ما مطمئنیم که برد نهایی با شما خواهد بود.

ولایتی با اشاره به تحولات اخیر در عراق گفت: در عراق نیز شاهد وضعیت مشابه سوریه هستیم و ما در آن جا نیز می‌بینیم که همین فراز و فرودها وجود دارد.

وی سپس به تحولات یمن نیز اشاره کرد و افزود: در یمن هم سعودی‌ها بی دریغ مردم بی گناه را بمباران می‌کنند و این‌چنین کشتار مردم بی‌گناه در عصر حاضر کم‌نظیر است ، ولی قطعا سعودی‌ها هم شکست خواهند خورد، زیرا تکلیف جنگ در هوا معلوم نمی‌شود بلکه بر روی زمین مشخص می‌شود.

وی در پایان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران با همه وجود در کنار کشورهای برادر خود ایستاده است خاطرنشان کرد: دشمنان شما و امت اسلامی از تاریخ پند نگرفته‌اند و فکر می‌کنند که می‌توانند با چند حرکت مقطعی نتیجه را تغییر دهند. من آمدن شما به ایران را مغتنم می‌دانم همچنین وجود شما در پارلمان سوریه و مقاومت مردم این کشور را موجب دلگرمی سربازان در حمایت از سوریه می‌دانم.

انتهای پیام

کد N843778

وبگردی