آفتاب

لیندسی گراهام نامزد شد

لیندسی گراهام نامزد شد

لیندسی گراهام سیاستمدار برجسته حزب جمهوریخواه آمریکا همانگونه که دیروز وعده داده بود امروز رسما نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از صفحه شخصی لیندسی گراهام در توئیتر، این سیاستمدار آمریکایی نامزدی خود براش شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا را اعلام کرد.

وی درحالی وارد رقابت انتخاباتی می شود که هیچ نامزدی به اندازه وی در رزومه خود سابقه فعالیت در بخش سیاست خارجی نداشته است.
استراتژیست های جمهوریخواه بخت کمی برای پیروزی وی قائل هستند با این حال اعلام کرده اند که می می تواند در آرای مهم منطقه کالیفرنیای جنوی نقش بسیار مهمی ایفا کند.
گراهام با این هدف اعلام نامزدی کرده است که بتواند رویکرد و روش سیاست خارجی که وی و سناتور جان مک کین سالهاست حمایت کرده اند را اجرا کند.
گراهام همچنین خواستار اعزام ده هزار نیروی آمریکایی برای متوقف کردن داعش در عراق سوریه شده است و از ایران نیز خواسته است به عنوان بخشی از هر گونه توافق نهایی حمایت از تروریسم دست بردارد.
گراهام در زمانی وارد رقابت های انتخاباتی می شود که رای دهندگان حزب جمهوریخواه به شدت نگران امنیت ملی و تقویت ایران و داعش هستند.

4949

کد N843763

وبگردی