آفتاب

واکنش نوبخت به سخنان آیت الله جنتی/نامه ای از مجمع روحانیون دریافت نکرده ایم

واکنش نوبخت به سخنان آیت الله جنتی/نامه ای از مجمع روحانیون دریافت نکرده ایم

در ادامه جلسه امروز سخنگوی دولت با اصحاب رسانه او توضیحاتی درباره اظهارات وزیر اطلاعات و آیت الله جنتی در جمع فرمانداران ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین محمدباقر نوبخت در پاسخ به سوالی درباره اظهارات وزیر اطلاعات در جمع فرمانداران که در سایت دولت نیز منتشر شده بود و بعد توسط وزارت اطلاعات تکذیب شد اظهار داشت: در این رابطه باید خود وزیر اطلاعات توضیح بدهند. شاید منظورشان دقیقا همان عباراتی نبوده که در سایت ها آمده و در تکذیبیه جملات خودشان را تصحیح کرده اند.
معاون رییس جمهور در ارتباط با پیگیری نامه مجمع روحانیون مبارز در خصوص رفع ممنوع التصویری رییس دولت اصلاحات گفت: در رابطه با نامه ای که مجمع روحانیون درباره رفع ممنوع التصویری سیدمحمدخاتمی نوشته اند باید بگویم ما این نامه را در دولت دریافت نکردیم. و من از اینکه این نامه را رییس جمهور دریافت کرده یا خیر بی اطلاعم. برای رفع ممنوع التصویری ایشان هم قوه قضاییه باید اقدام کند. از آنجا که مدیران این قوه قانونمند هستند حتما مستندانی در این زمینه دارند. اما تا جایی که بنده در شورای عالی امنیت ملی عضو هستم در این شورا چنین مصوبه ای در رابطه با ممنوع التصویری آقای خاتمی نداشتیم.

وی در واکنش به سخنان آیت الله جنتی در جمع فرمانداران نیز گفت: اگر منظورشان از دخالت اجرای انتخابات است که دولت به طور قانونی باید حتما در انتخابات دخالت کند اما اگر منظورشان استفاده از امکانات در اختیار دولت برای تاثیرگذاری سو در انتخابات است آن را به شدت تکذیب می کنیم. 

بخش نخست سخنان امروز محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت را اینجا بخوانید.

29214

 

کد N843119

وبگردی