آفتاب

حشمتیان: در کنار اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل هستیم

حشمتیان: در کنار اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل هستیم

ایسنا نوشت:

دبیرکل جبهه مستقل ایران اسلامی گفت: جبهه متحد مستقلین در انتخابات در کنار اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل خواهد بود.

قدرتعلی حشمتیان در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه جبهه متحد مستقلین در سال 76 و در دوره پنجم مجلس شورای اسلامی راه اندازی شده است، گفت: اخیرا 26 حزب و تشکل تلاش کردند که این جبهه را احیا و بازسازی کنند و قرار این بود تا 50 حزب به این جبهه نپیوندند موضوع رسانه‌ای نشود.

وی در ادامه گفت: برخی از دوستان در مصاحبه‌های خود گفته‌اند که تاریخ مصرف اصولگرایی و اصلاح‌طلبی به پایان رسیده است در حالی که جبهه متحد مستقلین هم به اصولگرایی معتدل و هم به اصلاح طلبی معتدل معتقد است و مستقلین خود را از این دو جریان جدا نمی‌بینند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: ما باید به منشور جبهه متحد مستقلین که از قبل تهیه شده پایبند باشیم. ما اصلاح طلبی و اصولگرایی را دو جریان در کشور دانسته و مستقلین را نیز جریان سوم می‌دانیم و هر اظهارنظری که از طرف جبهه متحد مستقلین خارج از چارچوب منشور این جبهه اعلام شود مورد قبول نیست. من در جلساتی که اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در آن حضور دارند شرکت نمی‌کنم زیرا مستقلین را جمعی از اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل می‌دانم.

حشمتیان افزود: برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و خانه احزاب ما به واقعیت می‌نگریم و در کنار اصلاح طلبان و اصولگرایان معتدل خواهیم بود.

29213

کد N842368

وبگردی