آفتاب
نوبخت:

پروژه هایی که به توازن منطقه‌ای کمک می‌کنند در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارد

پروژه هایی که به توازن منطقه‌ای کمک می‌کنند در اولویت تخصیص اعتبار قرار دارد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در همایش سراسری فرمانداران گفت:در سال گذشته تعداد 246 طرح نیمه تمام که بیشترین تاثیر را در توسعه مناطق کشور داشتند با تخصیص اعتبارات لازم به بهره برداری رسید .

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد باقر نوبخت گفت : این تعداد طرح از بین 2900 پروژه نیمه تمام انتخاب شد که با بیش از 80 درصد پیشرفت اجرایی نیازمند کمک دولت از منابع عمرانی بود .

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اعلام اینکه بودجه 185 هزار میلیارد تومانی سال گذشته کاملا تحقق یافت افزود : سال آینده اولین سال برنامه ششم خواهد بود و تلاش می شود در تدوین آن برنامه ها به صورت موجز ، عملیاتی و قابل نظارت از سوی قوای مقننه و مجریه دیده شود و ان‌شاء الله درطراحی آن نگاهی متفاوت خواهیم داشت .

معاون رییس جمهور گفت : توسعه کشور بدون توسعه استان ها و شهرستان ها امکان پذیر نیست و شهرستان ها باید تلاش کنند با استفاده از افراد متخصص و مطلع با شناخت واقعی از امکانات و مزیت ها و فعال سازی کمیته برنامه ریزی و در استان با فعال سازی شورای برنامه ریزی به تدوین برنامه کمک کنند .

انتهای پیام

کد N842300

وبگردی