آفتاب

هلاکت تصویربردار مستندهای داعش در عملیات ارتش عراق

هلاکت تصویربردار مستندهای داعش در عملیات ارتش عراق

وزارت کشور عراق از کشته شدن تصویربردار مستندهای داعش و چند تن از کارشناسان مواد منفجره این گروه تروریستی در حملات هوایی ارتش در الانبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری العربیه، سعد معن، سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق اعلام کرد که گروه اطلاعاتی "الصقور" وابسته به این وزارتخانه توانست در عملیاتی پیچیده و دقیق ضربه دوم خود را در راستای عملیات موسوم به «شهید مصطفی العبیحاوی» به تروریست‌ها وارد کرده و ده‌ها تن از آنها را از پای درآورد.

به گفته سعد معن جنگنده‌های ارتش عراق تجمع تروریست‌های داعش در منطقه "القائم" واقع در غرب الانبار را هدف قرار دادند که موجب کشته شدن 28 داعشی و زخمی شدن تعداد زیادی از آنها شد.

وی افزود: از جمله مهم‌ترین رهبران داعش که در این حمله کشته شدند "محمد السوری ابو اسامه"، تصویربردار فیلم‌های مستند داعش است که دارای تابعیت آمریکایی بود.

«ابوحارث الشامی»، «ابو عائشه الانصاری» کارشناسان مواد منفجره، «ابو یوسف الجزراوی» دارای تابعیت مراکشی، «ابو حسین السلمانی»، «مسوول امور مربوط به زکات»، «وعد اللطیف جمعه المحمدی» مسوول عوامل انتحاری داعش از جمله دیگر تروریست‌های کشته‌شده در این عملیات هستند.

انتهای پیام

کد N841604

وبگردی