آفتاب

جعفری‌جلوه گروه «نهادهای اجتماعی» را به شبکه دو افزود

جعفری‌جلوه گروه «نهادهای اجتماعی» را به شبکه دو افزود

مدیر شبكه دو در حكمی رقیه محمدزاده را به سمت مدیر گروه نهادهای اجتماعی این شبكه منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ در حكمی كه به امضای محمدرضا جعفری جلوه رسیده،‌ آمده است: تعریف جدید این شبكه به عنوان شبكه‌ای با رویكرد اجتماعی موجب شده است تا طیفی از موضوعات، مسائل، آسیب‌ها و نیز مجموعه بافت‌ها و ساخت‌های اجتماعی در منظر نگاه باشد و برای ایفای نقش‌های مفروض رسانه تاسیس گروه نهادهای اجتماعی به عنوان گروهی مستقل و مكمل نسبت به گروه‌های امور اجتماعی و خانواده و فرهنگ در دستور كار قرار گیرد.

در ادامه این حکم ذکر شده است: توجه به جایگاه نهادها و زیر ساخت‌های بنیادین جامعه، ‌موثر بر رفتارهای فردی و اجتماعی و دارای نقش در سلامت،‌ رشد و تعالی جمعی، ‌ژرف اندیشی، خلاقیت و نوآوری مجدانه‌ای را می‌طلبد كه انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی، ‌طراحی و ساخت برنامه‌های متناسب و هدفمند بدان دست یابد. آرمان نیل به جامعه‌ای مومن،‌ سالم و رشد یابنده با توجه به نقش نهادهای اجتماعی از یک‌ سو و نهادها، ‌دستگاه‌ها و ارگان‌های متولی از سوی دیگر پیش روی ماست.

جعفری جلوه در پایان آورده است: امید است در تعامل روش­مند با واحدهای ستادی و گروه‌های برنامه‌ساز شبكه، در دستیابی به اهداف پیش بینی شده در سطح رسانه و خدمت در راستای منویات مقام معظم رهبری در گستره جامعه توفیق یابند.

رقیه محمدزاده دارای مدرک کارشناسی ارشد شیمی و دانشجوی دكتری در رشته جامعه شناسی فرهنگی است و سابقه مسئولیت‌های طرح و برنامه و نظارت و ارزیابی شبکه «شما» و مدیر نقد و بررسی فیلم و سریال مرکز نظارت و ارزیابی صدا و سیما را در كارنامه كاری خود دارد.

کد N841401

وبگردی