آفتاب
با بیان اندیشه‌های قرآنی حضرت امام خمینی(س)؛

جلسه محفل قرآنی قاریان برتر کشور برگزار شد

جلسه محفل قرآنی قاریان برتر کشور برگزار شد

جلسه محفل قرآنی قاریان برتر کشور با بیان اندیشه های قرآنی حضرت امام خمینی(س) برگزار شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در آستانه بزرگداشت بیست و ششمین سالگرد بزرگداشت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، محفل قرآنی با همکاری مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد. در این مراسم، مسئولان و مدیران فرهنگی قرآنی استان، قاریان کشوری، مربیان و حافظان و اقشار مردم حضور داشتند.

در این محفل، پس از قرائت قرآن کریم توسط قاری نوجوان برتر کشور، حجت الاسلام والمسلمین، عباس کمساری، مسئول مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (س) نمایندگی اصفهان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و عرض خیر مقدم به کلیه میهمانان جلسه، در خصوص اندیشه‌های قرآنی حضرت امام خمینی(س) مطالبی را ارائه و بر ترویج و نشر افکار و اندیشه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در جامعه تأکید کرد.

در ادامه پس از پخش کلیپی از زندگی حضرت امام(س)، حجت الاسلام والمسلمین صادقی، مدیر اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ضمن گزارشی از فعالیت‌های قرآنی اوقاف استان، به لزوم ترویج افکار و اندیشه های حضرت امام خمینی(س) اشاره و آمادگی اداره کل اوقاف را در این امر مهم اعلان کرد.

در ادامه مراسم، حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف، با تأکید بر انجام فعالیت‌های قرآنی در همه زمینه ها و پرورش نیروهای جوان، بر ترویج اندیشه‌های قرآنی حضرت امام خمینی (س) تأکید کرد و از مربیان طرح‌های قرآنی خواست در کلاس‌های خود بر ترویج اندیشه‌های قرآنی حضرت امام خمینی(س) اصرار ورزند.

وی با بیان خاطرات قرآنی از حضرت امام (س)، از قاریان و مربیان و حافظین درخواست کرد ثواب کار و تلاوت های خود را در این سال تقدیم به روح پر فتوح امام کنند.

از جمله برنامه‌های جنبی این مراسم، قرائت قرآن کریم توسط قاریان برتر کشور، اجرای تواشیح، بخش کلیپ های قرآنی و کلیپ‌هایی با موضوع حضرت امام(س) و همچنین رونمایی از نرم افزار حفظ قرآن کریم بر روی تلفن همراه بود.

انتهای پیام

کد N840732

وبگردی