آفتاب

مانور گسترده جبهه داخلی اسرائیل برای آمادگی در برابر حملات موشکی مقاومت

مانور گسترده جبهه داخلی اسرائیل برای آمادگی در برابر حملات موشکی مقاومت

در ادامه مانورهای سالانه رژیم صهیونیستی، این رژیم فردا (یکشنبه) مانور جبهه داخلی خود را با مشارکت ارگان‌های نظامی و غیر نظامی و وزارتخانه‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت،، در این مانور که تا روز پنجشنبه ادامه خواهد داشت، مقابله با عملیات گسترده علیه اسرائیل به صورت میدانی آموزش داده خواهد شد.

طبق آمارهای داخلی، در صورت وقوع جنگ این رژیم هر روز در معرض بیش از 1000 موشک از سوی حزب‌الله قرار می‌گیرد و در این مانور مقابله با چنین وضعیتی مورد تمرین قرار می‌گیرد.

در مانور امسال، عملیات مقابله با چند جبهه همزمان با سقوط تعداد زیادی موشک از جنوب لبنان و غزه نیزه برخورد موشک‌ها به تاسیسات استراتژیک و حیاتی از جمله سکوهای دریایی و هوایی، ایستگاه‌های برق و شبکه آب‌رسانی تمرین می‌شود.

سال گذشته به دلیل حملات گسترده اسرائیل به غزه این مانور اجرا نشد.

در مانور سال جاری، نیروهای جبهه داخلی تخلیه گسترده ساکنان منطقه مورد هدف را تمرین و به شکل عملی از مقامات محلی خواهند خواست آمادگی خود را برای پذیرش هزاران شهروند فراری از مناطق جنگی اعلام کنند.

سایت روزنامه یدیعوت آحارونوت، به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد، حزب‌الله یا حماس تلاش می‌کنند با تخریب گسترده تاسیسات زیربنایی اسرائیل، به پیروزی‌های بزرگ دست یابند و هدف از برگزاری این مانور مقابله با چنین طرحی است.

انتهای پیام

کد N840491

وبگردی