آفتاب
«شیخ نعیم قاسم»:

خط مقاومت با فطرت انسان سازگار است/ داعش و اسرائیل تفاوتی ندارند

خط مقاومت با فطرت انسان سازگار است/ داعش و اسرائیل تفاوتی ندارند

معاون دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی با اعلام اینکه خط مقاومت با فطرت انسان سازگار است اعلام کرد که گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی با یکدیگر تفاوتی ندارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان اظهار داشت: اسلام امروز در حالت چالش به ویژه با کسانی است که سعی دارند چهره این دین را مخدوش کنند کسانی که ادعا می کنند پرچم اسلام را حمل می کنند اما در واقع کارهایی را انجام می دهند که از نظر اسلام مردود است.

وی با بیان این مطلب افزود: این در حالی است که خط مقاومت خطی است که اسلام را دین رحمت، انسانیت، جهاد و اخلاق، عزت و کرامت انسان معرفی می کند. کشورهای مستکبر از این خط بیزار هستند و حامی القاعده، داعش و جبهه النصره و دیگر گروه هایی هستند که به اسلام آسیب وارد می کنند تا مردم را از دین خدا دور کنند.

شیخ نعیم قاسم این پرسش را مطرح کرد که آیا شریف تر از مقاومت که اراضی اشغالی را در سال ۲۰۰۰ از یوغ اسرائیل آزاد کرد وجود دارد در حالی که تمامی کشورهای جهان و تمامی تبانی ها، توطئه ها و دیپلماسی نتوانست این اراضی را آزاد کند.

وی خاطرنشان کرد که خط مقاومت ادامه خواهد داشت زیرا با فطرت انسان سازگار است. ما از مقاومت چشم پوشی نخواهیم کرد و راه آن را ادامه خواهیم داد هر چند که در این راه دشواری های بسیاری وجود داشته باشد.

شیخ نعیم قاسم در ادامه سخنان خود انفجار تروریستی در مسجد امام حسین(ع) را محکوم و اعلام کرد: عامل انفجار انتحاری در مسجد امام حسین (ع) در عربستان سعودی حامل فکر ضاله بود و در مسیر منحرف گام بر می داشت.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: به گزارش های رهبران اسرائیل و بنیامین نتانیاهو گوش کنید که می گویند گروه داعش برای ما خطری ندارد و یا حدود هزار و ۶۰۰ نفر از عناصر جبهه النصره وابسته به القاعده که در منطقه قنیطره در مرزهای سوریه و فلسطین زخمی شده اند در اسرائیل درمان شده اند. بنابراین چه تفاوتی میان داعش، القاعده، جبهه النصره و اسرائیل وجود دارد، هیچکدام از ناحیه دیگری احساس خطر نمی کنند، این موضوع تاکید دارد که دشمن ما اسرائیل و کسانی هستند که در ورای این رژیم گام برمی دارند.

کد N840040

وبگردی