آفتاب
وحید احمدی:

ایران برای مبارزه با تروریسم بهای گزافی می‌پردازد

ایران برای مبارزه با تروریسم بهای گزافی می‌پردازد

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ظلم مضاعفی که در حق ما می‌شود این است که از یک سو قربانی تروریسم هستیم و از سوی دیگر متهم به حمایت از تروریسم می‌شویم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) حجت‌الاسلام وحید احمدی گفت: جمهوری اسلامی ایران بالغ بر 17 هزار شهید ترور دارد که اطلاعات آن‌ها جمع‌آوری شده است که همه آن‌ها به‌دست گروه‌های تروریستی مورد حمایت غرب به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان این‌که «ما طی این سال‌ها برای مبارزه با تروریسم بهای بسیاری پرداخت کرده‌ایم» افزود: متاسفانه تاکنون کارهایی که باید در این زمینه صورت می‌گرفت تا حقانیت ما را در دنیا ثابت کند، صورت نگرفته و در نتیجه ما در مجامع بین‌المللی و در میان افکار عمومی خارج از کشور به‌عنوان حامی تروریسم معرفی می‌شویم و این ظلم مضاعفی برماست که از یک طرف قربانی تروریسم باشیم و از طرفی دیگر، متهم به حمایت از تروریسم شویم.

وی با بیان این‌که «برگزاری این کنگره کار بسیار بزرگی است»، خاطرنشان کرد:‌ باید برای این کنگره اهداف مشخصی را تعریف و سعی کنیم در طول برگزاری این همایش بین‌المللی به این اهداف دست پیدا کنیم و بتوانیم مظلومیت ایران اسلامی را در این زمینه به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام

کد N839999

وبگردی