آفتاب

مشتریان بانک ملی: کسر 5000 تومان خیانت در امانت است/ بانک ملی: اطلاع رسانی کرده بودیم

مشتریان بانک ملی: کسر 5000 تومان خیانت در امانت است/ بانک ملی: اطلاع رسانی کرده بودیم

کسر مبلغ 5000 تومان از حساب مشترکان بانک ملی ایران موجب ایجاد نارضایتی بین مشتریان این بانک شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دو روز پیش، دارندگان حساب در بانک ملی با پیامکی مواجه شدند که اعلام می کرد مبلغ 5000 تومان از حساب آن ها به عنوان آبونمان ساپتا کسر شده است.


این مبلغ که قرار است در دو نوبت پنج هزارتومانی در سال کسر شود، به دلیل هزینه های ارسال پیامک به اپراتورهاست.


اما این کسر مبلغ موجب شد که مردم از ناگهانی و بدون اطلاع بودن آن شاکی شوند و آن را خیانت در امانت بدانند. در همین راستا سرویس مشکلات مردم هم شاهد مواردی بود که به همین قضیه اشاره داشت. یکی از کاربران می نویسد:


• "با سلام وخسته نباشید بانک ملی اقدام به برداشتن مبلغ پنج هزار تومان از حسابهای مشتریان خود "بدون اطلاع قبلی کرده " این مصداق بارز خیانت در امانت است . پیگیری کنید تا پول به حسابها برگردد و هرکس خدمات را خواست پول بدهد تا این بی اخلاقی و بی قانونی رواج پیدا نکند."


این کاربران معتقدند که این کسر مبلغ اطلاع رسانی نشده بوده است و بانک این اجازه را نداشته که مبلغ را از حساب بردارد.


اما روابط عمومی بانک ملی از اطلاع رسانی قبلی این بانک برای کسر این مبلغ خبر می دهد و اعتراض وارده را درست نمی داند. صالحی، یکی از مسئولین روابط عمومی بانک ملی می گوید: چندین بار از ابتدای سال این اطلاع رسانی صورت گرفته بود که اگر به سایت بانک ملی مراجعه کنید، اطلاعیه های آن هنوز موجود است.


او می گوید: دارندگان حساب نگران نباشند چون اگر انصراف بدهند، بلافاصله پول به حساب آن ها باز می گردد.


طبق اطلاعیه روابط عمومی بانک ملی ایران، مبلغ کسر شده از حساب مشتریانی است که پیش از این انصراف خود را اعلام نکرده بودند و تمایل داشتند همچنان پیامک دریافت کنند.


این بانک در توضیح دلیل کسر مبلغ به هزینه های ارسال پیامک به اپراتورها اشاره می کند و می گوید که این مبلغ در سال جاری به 50 میلیارد تومان می رسد.


روابط عمومی از مشتریانی که تمایل ندارند این هزینه را پرداخت کنند خواسته که تا پایان خرداد عدد 1 را به شماره 100064140 ارسال کنند تا این سرویس برای حسابشان غیرفعال و مبلغ 5000 تومان باقی مانده هم به حساب ان ها برگردانده شود.

17304

کد N839991

وبگردی