آفتاب

پیروزی مهرام بر دانشگاه آزاد در لیگ بسکتبال/ تعیین قهرمان در بازی هفتم

پیروزی مهرام بر دانشگاه آزاد در لیگ بسکتبال/ تعیین قهرمان در بازی هفتم

تعیین قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال به بازی هفتم کشیده شد.

به گزارش ایسنا، دیدار ششم بین مهرام و دانشگاه آزاد برای تعیین قهرمان لیگ حرفه‌ای بسکتبال برگزار شد که در پایان مهرام با نتیجه 93 بر 79 مهمانش را شکست داد تا قهرمان لیگ در بازی بعدی این دوتیم که دوشنبه برگزار خواهد مشخص شود.

دانشگاه آزاد بازی را بهتر آغاز کرد و با شوت‌های 3 امتیازی روزبه ارغوان از حریفش پیش افتاد اما دقایقی نگذشت که مهرام با عملکرد خوب حامد حدادی و تاکوان دین به بازی برگشت و صاحب توپ و میدان شد.

دفاع ناهمانگ دانشگاه آزاد و حمله‌های موفق مهرام فاصله امتیازی را به سود میزبان افزایش می‌داد.

دانشگاه آزاد در شرایطی که در حمله‌هایش ناموفق بود فرصت خوبی به مهرام می‌داد و آنها نیز با استفاده از قدرت زیر سبد حامد حدادی اختلاف را به 12 رساندند.

در دقایق پایانی این کوارتر دانشگاه آزاد با عملکرد خوب جواد داوری می‌توانست به بازی برگردد اما دوباره مهرام در دفاع بهتر کار کرد و با شوت 3 امتیازی سعید داورپناه، بیست و هفتیمن امتیازش را کسب کرد و 27 بر 16 به برتری رسید.

کوارتر دوم بازی باز هم با ناکامی دانشگاهی‌ها در کسب امتیاز آغاز شد. عملکرد خوب حامد حدادی و اسلم دانک‌های او روحیه بازیکنان مهرام را افزایش می‌داد و دوباره فاصله به 12 امتیاز رسید.

دانشگاه آزاد در ادامه این کوارتر رو به دفاع نفر به نفر آورد و توانست با هماهنگی بهتر و عملکرد خوب فیلیپ بازیکن بلغاری خود بازی را 34 بر 31 کند اما اشتباه‌های فردی بازیکنان این تیم فرصت در اختیار بازیکنان مهرام قرار داد تا آنها با ادامه درخشش خود روز خوبشان را کامل کنند.

شوت‌های 3 امتیازی بازیکنان مهرام یکی پس از دیگری وارد سبد شد تا بازی 45 بر 31 شود. در لحظه‌های پایانی نیمه نخست نیز فرید اصلانی و آرمان زنگنه دو شوت 3 امتیازی دیگر را وارد سبد دانشگاه آزاد کردند تا مهرام نیمه نخست را با نتیجه 48 بر 31 به سود خود تمام کند.

در کواتر سوم ابتدا مهرام بهتر کار کرد و توانست فاصله امتیازی را به 20 برساند. شاگردان هاشمی که امروز خیلی خوب و هماهنگ کار می‌کردند با استفاده از شوت‌های 3 امتیازی و قدرت زیر سبد حامد حدادی بازی را 60 بر 39 کردند تا حاشیه امنیت خوبی برای خود در نیمه دوم ایجاد کنند.

در ادامه دانشگاه آزاد با چند نفوذ خوب بازیکنان پیرامونی‌اش صاحب توپ و میدان شد و توانست این فاصله امتیازی را کاهش دهد. بازی در دقایق پایانی کواتر سوم نزدیک و پایاپای پیش می‌رفت و دانشگاهی‌ها که می‌دانستند با برد در این مسابقه قهرمان می‌شوند هرچه داشتند در زمین می‌گذاشتند.

در طرف مقابل هم مهرامی‌ها که نمی‌خواستند کار لیگ در این بازی به پایان برسد هم در دفاع و هم در حمله هوشیار بودند و با این‌که فاصله امتیازی کم شده بود اما برتری‌شان را حفظ می‌کردند.

مهرام در پایان این کواتر هم تیم برتر بود و 25 بر 20 بازی را پایان داد.

این خبر تکمیل می‌شود

کد N839642

وبگردی