آفتاب
گل‌محمدی مطرح کرد:

منتظر اتفاق بزرگ درفینال جام‌حذفی هستیم/ واکنش به اعتراف رویانیان

منتظر اتفاق بزرگ درفینال جام‌حذفی هستیم/ واکنش به اعتراف رویانیان

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: امیدوارم در فینال جام حذفی بتوانیم اتفاق بزرگی را رقم بزنیم و مستقیم به آسیا صعود کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی ضمن تبریک به تیم فوتبال نفت به خاطر صعود این تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا گفت: نفت تهران کار بزرگی انجام داد و به خاطر این مساله به مجموعه این تیم تبریک می‌گویم. حذف الاهلی کار ساده‌ای نبود که تیم نفت این کار را انجام داد.

وی در خصوص شروع کارش در تیم ذوب آهن افزود: هنگامی که ما کارمان را با ذوب آهن شروع کردیم، این تیم دو فصل نتایج خوبی را کسب نکرده بود. در هفته‌های ابتدایی ما بازی‌های خوبی انجام می‌دادیم اما نتایج خوبی کسب نمی‌کردیم. نتایج خوب ما از هفته دهم با پیروزی برابر استقلال آغاز شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که ما جزو چهار تیم برتر باشیم.

سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان ادامه داد: جا دارد که از مجموعه خوب ذوب آهن و مدیریت خوب این تیم تشکر ویژه‌ای داشته باشم. بازیکنان با غیرت ذوب‌آهن هم سنگ تمام گذاشتند و توانستند نتایج خوبی بگیرند. در فینال جام حذفی هم منتظر اتفاق بزرگی هستیم تا بتوانیم با پیروزی مستقیما به آسیا راه پیدا کنیم.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می کرد در رابطه با صحبت‌های رویانیان که جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس  را یک اشتباه بزرگ دانسته‌، افزود: همیشه در مربیگری بالا و پایین‌های زیادی وجود دارد. در آن مقطع هم اتفاقاتی رخ داد که خوشایند نبود.

گل‌محمدی در خصوص آرامشی که روی نیمکت دارد تصریح کرد: این آرامش را دوست دارم و علاقه‌ای ندارم که هیجانات کاذب بر منطق غلبه کند. فوتبال ورزشی سرشار از هیجانات است که این آرامش می‌تواند در کار کمک کند.

کد N839392

وبگردی