آفتاب

چه کسانی از پرداخت مالیات خودداری می‌کنند؟

چه کسانی از پرداخت مالیات خودداری می‌کنند؟

نماینده مردم ساری و میاندرود گفت: باید سیستم مالیاتی کشور ساماندهی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، محمد دامادی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: افراد نیازمند اکنون مالیات پرداخت می‌کنند و دیگرانی که باید مالیات پرداخت کنند و انجام این کار در توان آنها است از پرداخت مالیات سرباز‌ می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه به عنوان مامور ویژه، پیگیر وضعیت سانحه اخیر مسافران هوایی ماهان هستم، افزود: به دلیل نداشتن آی. ال. اس فرودگاهی، سطح عملیات در فرودگاه ما پایین‌تر است و اگر این دستگاه نصب شود مشکل حل می‌شود.

دامادی درباره علت تکمیل نشدن جاده ساری - تاکام، تصریح کرد: پیمانکار سابق ساری- تاکام به علت تخلفات خلع ید شد. برای تکمیل این محور سال گذشته 8 میلیارد و امسال 19 میلیارد تومان اعتبار دریافت کردیم. اکنون یک کیلومتر آسفالت شده و تا پایان مردادماه هم تا 6 کیلومتر از فاز نخست این محور، آسفالت می‌شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال‌های گذشته اعتبار راه روستایی صفر بود، گفت: این اعتبار را به 400 میلیارد تومان در کشور ارتقا دادیم و امیدواریم تا پایان سال 70 تا 95 درصد مسیرهای روستایی آسفالت شود.

دامادی با بیان اینکه بیکاری مشکل اصلی نسل حاضر است، عنوان کرد: دولت باید از طریق تعامل با سایر کشورها به سمت ثبات اقتصادی برود.

وی با بیان اینکه جوانان به طور کل فراموش شده هستند و نام آنها در سازمان وزارت ورزش و جوانان گم شده است، تاکید کرد: ورزش می‌تواند یکی از زیرمجموعه موضوعات مربوط به جوانان باشد و لازم است دولت احیای سازمان ملی جوانان را کلید بزند.

دامادی با اشاره به اینکه وارد کار شدن بازنشستگان مورد انتقاد ما است، گفت: اینکه ما از تجربیات بازنشسته بهره ببریم خوب است اما وقتی پست شغلی به آنها بدهیم اشتباه است.

وی با بیان اینکه نظارت بر نمایندگان باید بیشتر شود، افزود: با درایت شورای نگهبان، طرح تعیین صلاحیت دائمی نمایندگان مجلس، از بین رفت.

دامادی ادامه داد: ما فقط در حال قانون‌گذاری هستیم و حوزه نظارت مجلس، کم‌رنگ است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتشار خبر از جلسه غیرعلنی مجلس، اقدام ناپسندی بود و این روز را می‌توان روز سیاه مجلس نامید، عنوان کرد: حق نداریم کسانی که رهبری آنها را فرزندان انقلاب خطاب می‌کنند، خائن بنامیم.

وی افزود: به علت ایجاد فاصله بین نمایندگان و مردم و فعال نبودن احزاب در کشور، موافق استانی شدن انتخابات نیستم و اگر قرار است این طرح اجرا شود باید زودتر اعلام می‌شد تا مردم تکلیف خود را بدانند.

انتهای پیام

کد N839293

وبگردی