آفتاب
معاون آموزش و فناوری وزیر صنعت:

مهندسین صنایع باید ریسک‌پذیر باشند

مهندسین صنایع باید ریسک‌پذیر باشند

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که مهندسین صنایع باید ریسک پذیر باشند، گفت: مهندسین صنایع افرادی هستند که خلق ارزش می‌کنند و ارزش‌های موجود در صنعت را بهبود می‌بخشند و از این طریق در عرصه‌های مختلف ایجاد حرکت می‌کنند.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، دکتر علی اصغر توفیق در همایش بزرگ مهندسی صنایع افزود: مهندسین صنایع از اتلاف وقت در شرکت‌ها و صنایع مختلف جلوگیری کرده و از تمامی ابزارهای مهندسی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه مهندسین صنایع باید ریسک پذیر باشند، خاطرنشان کرد: مهندسین صنایع افرادی هستند که باید در شرکت‌ها و کارخانه‌ها خلق توانایی کنند.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری وزیر صنعت اضافه کرد: مهندسین صنایع باید به درستی نگاه کرده و خوب گوش کنند تا بتوانند در فعالیت‌ها و پروژه‌های مختلف کاری موفق باشند.

توفیق تاکید کرد: مهندسین صنایع افرادی هستند که خلق ارزش می‌کنند و ارزش‌های موجود در صنعت را بهبود می‌بخشند و از این طریق در عرصه‌های مختلف ایجاد حرکت می‌کنند.

وی سه محور خلق آنچه که وجود ندارد، حذف آنچه زاید است و بهبود آنچه هست را افق دید مهندسان صنایع عنوان کرد و گفت: دانشجویان مهندسی صنایع با این دید باید در کلاس درس حاضر شوند و تحصیل کنند.

انتهای پیام

کد N839270

وبگردی