آفتاب

پرفروش‌ترین سینما‌های خانگی + قیمت

پرفروش‌ترین سینما‌های خانگی + قیمت

سینما‌های خانگی که در بازار لوازم صوتی و تصویری از مدل‌های متنوعی برخوردارند به طور متوسط رنج قیمتی بین 800 هزار تا شش میلیون تومان دارند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، به نظر می‌رسد طی چند سال اخیر وجود سینما‌های خانگی در کنار تلویزیون‌های نسل جدید برای تجربه تصاویر و صداهای بکر و زیبا در بسیاری از منازل به ضرورتی مهم تبدیل شده است.

سینما‌های خانگی در واقع مجموعه‌ای از سیستم‌های پخش‌کننده صدا و تصویر هستند که امکان تجربه فضای یک سینمای واقعی را در منزل فراهم می‌کنند. سینمایهای خانگی در مدل‌های متنوعی در بازار عرضه می‌شوند که بر اساس نوع برند، امکانات و تجهیزات و همچنین نوع گارانتی و خدمات پس از فروش‌، قیمت‌های مختلفی دارند.

بر اساس بررسی‌های میدانی خبرنگار ایسنا، در میان برند‌های مختلف سینمای خانگی، ال‌جی، سامسونگ و سونی از فروش بیشتری نسبت به سایر برند‌ها برخوردار هستند و نمونه‌ قیمت برخی از مدل‌ها به این شرح است:

سینمای خانگی ال‌جی 1580 وات با چهار اسپیکر ایستاده و یک اسپیکر مرکزی و آمپلی‌فایر، سه میلیون و 540 هزار تومان عرضه می‌شود.

سینمای خانگی ال‌جی 1160 وات، دو میلیون و 328 هزار تومان است.

سینمای خانگی ال‌جی 1330 وات با امکان پخش سه‌بعدی به همراه بلوتوث و پخش بلوری، پنج میلیون و 988 هزار تومان است.

سینمای خانگی ال‌جی 1000 وات، یک میلیون 80 هزار تومان قیمت دارد.

سینمای خانگی ال‌جی 330 وات، 983 هزار تومان است.

سینمای خانگی ال‌جی 427 وات، 778 هزار تومان قیمت دارد.

سینمای خانگی سامسونگ 1330 وات با پخش سه‌بعدی و بلوری، پنج میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود.

سینمای خانگی سامسونگ 330 وات، 918 هزار تومان است.

سینمای خانگی سامسونگ 1000 وات با بلوتوث آمپلی‌فایر و پخش سه‌بعدی، یک میلیون و 708 هزار تومان قیمت دارد.

سینمای خانگی سامسونگ 1000 وات، یک میلیون و 198 هزار تومان است.

سینمای خانگی سونی با چهار بلندگوی ایستاده و یک بلندگوی مرکزی به همراه بلوتوث و پخش بلوری، سه میلیون و 560 هزار تومان فروخته می‌شود.

سینمای خانگی سونی 1000 وات، دو میلیون و 400 هزار تومان قیمت دارد.

به طور کلی سینما‌های خانگی معمولا شامل چند بلند‌گوی بلند و مرکزی به همراه یک دستگاه پخش هستند که در کنار یک تلویزیون بزرگ نسل جدید، می‌توانند تصاویر و صدا‌هایی متفاوت و با کیفیت بالا را پخش کنند.

یکی از نکات مهم در سینما‌های خانگی، دستگاه پخش‌ آن است. وظیفه این دستگاه (DVD – Player) پخش‌کردن فایل‌های صوتی، تصویری و ارسال آنها به تلویزیون و اسپیکر‌هاست. برای همین بهتر است دستگاهی انتخاب شود که مجهزتر و با کیفیت‌تر باشد.

انتهای پیام

کد N839014

وبگردی