آفتاب

نوبخت: نیروی انسانی ثروت اصلی جامعه است

نوبخت: نیروی انسانی ثروت اصلی جامعه است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نیروهای انسانی و اندیشه‌های آنان را ثروت اصلی جامعه دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مازندران، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه طی سخنانی در همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر مازندران که در هتل بزرگ رامسر برگزار شد، این تجلیل را نمادی از تجلیل همه مشاهیر و مفاخر ایران برشمرد و تصریح کرد: هدف همه این مشاهیر توسعه بوده است. برخی نظریه‌پردازان، توسعه را مبتنی بر منابع زیرزمینی و برخی دیگر از دارایی‌های روی زمین می‌دانند؛ در حالی که نیروهای انسانی و اندیشه‌های آنان ثروت اصلی به شمار می‌رود.

وی افزود: توسعه به معنی پرورش استعدادهاست و به مازندرانی‌ها تبریک می‌گویم که این همه انسان‌های بزرگ و مشاهیر را پرورش داده‌اند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: این چهره‌ها باید با دو رویکرد شناساندن و الگوسازی به نسل جدید معرفی شوند.

به گزارش ایسنا، در آغاز این مراسم، فرماندار و امام‌جمعه شهرستان رامسر در سخنان کوتاهی ضمن خوشامدگویی به حاضرین توضیحاتی درباره وضعیت فرهنگی این شهرستان ارائه کردند.

همچنین پیام علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط نوش‌آبادی معاون پارلمانی و سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرائت شد.

براساس این گزارش، در ششمین همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر مازندران، پروفسور محمدمهدی شکیبایی، پروفسور ولی‌الله محرابی، استاد رضا یحیایی، لطف‌الله طور سوادکوهی، دکتر ناصرالدین شاه‌حسینی، دکتر محمدرضا مالاردی، پروفسور نادعلی باباییان، دکتر سیدناصر عمادی، استاد جهانگیر نصری اشرفی، استاد سیدباقر سخایی، دکتر حسن دولت‌آبادی، استاد بهمن عبدی، دکتر سیدعلی‌اکبر میرحسینی و استاد و هنرمند حسین طیبی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

کد N838968

وبگردی