آفتاب
با اشاره به دیدار نمایندگان با رهبری،

خجسته: رهبری بار دیگر بر حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کردند

خجسته: رهبری بار دیگر بر حمایت از تیم مذاکره کننده تاکید کردند

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اشاره به دیدار امروز صبح نمایندگان مجلس با مقام معظم رهبری اظهار کرد:‌ در این دیدار خط مشی خوبی برای یک سال پایانی کار مجلس نمایندگان توسط رهبری ترسیم شد.

امیرخجسته در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، همچنین گفت: سخنان مقام معظم رهبری همیشه معادلات دشمنان و توطئه‌های بین‌المللی را به هم ریخته و خنثی کرده است و مسئولین کشور اغلب اوقات چند ماه پس از بیان سخنان ایشان محتوای دقیق و سنجیده‌ی مقام معظم رهبری را درک کرده‌اند.

وی با بیان این که صحبت‌های امروز رهبری بسیار تاثیرگذار بود تصریح کرد:‌ مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود در خصوص آثار معنی ماههای رجب، شعبان و رمضان صحبت کردند که بسیار اثرگذار بود. نماینده مردم همدان در مجلس خاطر نشان کرد: ایشان در بخشی از سخنان خود نیز به آسیب شناسی مجلس پرداختند و بر تعامل مجلس با سایر قوا بخصوص دولت تاکید کردند.

خجسته یاد آور شد: مقام معظم رهبری در این دیدار بار دیگر تاکیدکردند که تیم مذاکره کننده خائن نیست و مورد حمایت ایشان است.

همچنین در بخشی از سخنان بر حفظ شان و جایگاه مجلس تاکید داشتند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در پایان گفت: در این دیدار خط مشی خوبی برای یک سال پایان کار مجلس نهم ترسیم شد و رهبری به مواردی همچون دوری از زیاده خواهی، اقتصاد مقاومتی و و توسعه تولید داخل کشور اشاره کردند.

انتهای پیام

کد N838367

وبگردی