آفتاب

بخشایش:اصولگرایان و اصلاح طلبان به لاریجانی رای دادند/حتی بعضی پایداری ها به حسینیان رای ندادند

بخشایش:اصولگرایان و اصلاح طلبان به لاریجانی رای دادند/حتی بعضی پایداری ها به حسینیان رای ندادند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:عوامل زیادی باعث رای آوری بالای دکتر لاریجانی در مجلس شد که یکی از مهمترین آن وجود آقای حسینیان به عنوان رقیب بود.

احمد بخشایش عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با خبر آنلاین سه عامل را علت رای آوری بالای دکتر لاریجانی در مجلس دانست و گفت :یک عامل این است که هر دو فراکسیون هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان توانستند با اتحاد یک پالس به جامعه بدهند .

وی در ادامه گفت: دومین عامل، رقیب ایشان روح الله حسینیان بود که  ایشان نماد پایداری هم به حساب می آیند و طبیعتا حتی فراکسیون اصولگرایان هم به ایشان رای ندادند و تنها برخی از جبهه پایداری به ایشان رای دادند و این باعث شد که عده ای هم که در این میان سرگردان بودند وقتی رقابت بین این دو عزیز به وجود آمد ، آنها هم به آقای لاریجانی رای دادند.

نماینده مردم اردستان در پایان سخنان خود گفت: دلیل سوم هم فعالیت های بسیار زیادی که  آقای لاریجانی  در روند مدیریتی خود به خصوص چند هفته اخیر داشته اند. البته در این میان نمی توان از اعتمادی که نمایندگان در طی این چند سال به ایشان کرده اند چشم پوشی کرد.

29215

 

 

کد N837187

وبگردی