آفتاب
قاری پاکستانی:

دیدار با مقام معظم رهبری و سخنان حکیمانه‌شان فراموش‌شدنی نیست

دیدار با مقام معظم رهبری و سخنان حکیمانه‌شان فراموش‌شدنی نیست

محمد ابراهیم، نفر سوم مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، پس از بازگشت به پاکستان، دیدار با مقام معظم رهبری و سخنان حکیمانه معظم‌له در باب وحدت مسلمین و پرهیز از اقدام اختلاف‌افکنانه را خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی خواند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، با پایان یافتن سی‌ودومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم ایران که با حضور قاریان و حافظان 82 کشور برگزار شد، قاریانی از ایران، مصر، پاکستان، اندونزی و عراق، به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

محمد ابراهیم، قاری اعزامی از پاکستان که به همت رایزنی فرهنگی ایران در اسلام آباد به این مسابقات اعزام شده بود، در پایان موفق به کسب مقام سوم رشته قرائت قرآن این دوره از مسابقات شد.

این قاری بین‌المللی پس از بازگشت از ایران، در فرودگاه اسلام‌آباد مورد استقبال قاسم مرادی، وابسته فرهنگی و معاون رایزنی فرهنگی ایران در پاکستان و جمعی از قاریان هموطن خود، قرار گرفت.

محمد ابراهیم پس از ورود به اسلام‌آباد، ابتدا با حضور در رایزنی فرهنگی ایران با شهاب‌الدین دارایی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار کرد و با قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای اعزامش به مسابقات، گزارشی از حسن اجرای این دوره از مسابقات توسط سازمان اوقاف و امور خیریه جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد.

وی همچنین از دیدار با مقام معظم رهبری و از سخنان حکیمانه معظم‌له در باب وحدت مسلمین و پرهیز از اقدام اختلاف‌افکنانه، ابراز شادمانی کرد.

در ادامه شهاب‌الدین دارایی، با تبریک به محمد ابراهیم برای موفقیت در مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، ابراز امیدواری کرد تا با پیروی از قرآن کریم و تمسک به آموزه‌های این کتاب آسمانی، دو ملت ایران و پاکستان و سایر امت اسلامی بیش از پیش موفق و سربلند باشند.

بر اساس این گزارش، همچنین در این دیدار که قاری الازهری، از داروان برجسته بین‌المللی پاکستان و اکرام، از قاریان اعزامی به کشورمان در مسابقات قرآنی سال 93 نیز حضور داشتند، از میهمان‌نوازی و تلاش‌های ایران در برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم قدردانی کردند.

انتهای پیام

کد N837186

وبگردی