آفتاب

همه انتقادهای یک نماینده

همه انتقادهای یک نماینده

حمید رسایی انتخاب اعضای هیأت رئیسه جدید مجلس را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این افراد به قسمی که امروز خوردند پایبند باشند و از حسینیان نیز که نامزد ریاست مجلس شده بود، تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حمید رسایی نماینده مردم تهران در تذکری شفاهی در جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضائیه مبنی بر این‌که «از دولت نهم و دهم، سه نفر(آقایان عزیزی، ملک زاده و محمدزاده) بودند که لیست اموال خود را ارائه نداده بودند که دو نفراز آن‌ها یعنی آقایان عزیزی و ملک‌زاده لیست اموال خود را ارائه دادند و فقط آقای محمدزاده لیست اموال خود را ارائه نداده است.» گفت: آقای محسنی‌اژه‌ای این آقایان را بخواهید و بپرسید چرا لیست اموالش‌ان را اعلام نکرده‌اند.

وی هم‌چنین از روند قطع یارانه‌ پردرآمدها انتقاد کرد و در عین حال گفت: یارانه ثروتمندان باید قطع شود، اما چرا بدون اطلاع‌رسانی؟

وی قیمت تعیین شده برای حامل‌های انرژی را نیز قابل نقد دانست و گفت: این هم بدون خبر بود. آقای روحانی حداقل برای انجام این اقدامات بیایید و مردم را توجیه کنید و دلایل کارتان را توضیح دهید.

این نماینده مجلس به پیامک‌هایی که در این زمینه منتشر شده هم اشاره کرد و گفت: چرا باید اجازه دهیم مردم چنین چیزهایی در پیامک‌های خود بگویند.

وی در قسمتی دیگر از سخنانش مدعی شد که بخشی از اظهارات روز گذشته وزیر امور خارجه غیرواقعی بوده است.

وی با اشاره به سخنان امروز رییس‌جمهور نیز گفت: آقای روحانی، اکثریت ملت ایران خواستار صلح هستند اما خواستار ذلت نیستند و 70 درصد ملت ایران می‌گویند آمریکا پایبند به این مذاکرات نیست و 73 درصد می‌گوید غنی‌سازی باید ادامه پیدا کند و 70 درصد نیز می‌گویند واردات باید کاهش پیدا کند. آقای روحانی، ‌شما به این خواسته‌ها عمل کنید.

رسایی در پایان با اشاره به سخنان اخیر رئیس‌جمهور در سالگرد آزادی خرمشهر نیز اظهار کرد: آقای روحانی خرمشهر جدید با شعار برد-برد آزاد نمی‌شود بلکه ما خرمشهر را با شعار هیهات من‌الذله آزاد کردیم.

انتهای پیام

کد N836846

وبگردی