آفتاب

صرف یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تخریب نقاط آلوده همدان

صرف یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای تخریب نقاط آلوده همدان

مدیر امور اجتماعی شهرداری همدان از صرف هزینه‌ای افزون بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان به بخش تخریب نقاط آلوده شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه همدان، دکتر "سعید ترکمان" سه‌شنبه 5 خرداد در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان، با بیان اینکه در سال گذشته 45 نقطه آلوده در شهر تخریب شد، افزود: جمع هزینه‌های کلی برای ساخت فرهنگسراها و مجموعه‌های فرهنگی در سال گذشته دو میلیارد و 144 میلیون و 700 هزار تومان است.

وی اظهار کرد: برنامه‌های شهرداری همدان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارای دو رویکرد مباحث فرهنگی و ساماندهی نقاط آلوده برای نقاط پرخطر است.

وی ادامه داد: سال گذشته در حوزه فرهنگی هفت مرکز سلامت رفتار در همدان راه‌اندازی شد که عمده فعالیت‌ها شامل برگزاری مشاوره و کارگاه‌ها بود.

وی افزود: در این کارگاه‌ها دو رویکرد ارتقاء شاخص‌های درونی جامعه در مناطق حاشیه‌شهر و ممانعت از بروز آسیب‌های اجتماعی با برگزاری کارگاه مهارت‌های زندگی، کلاس‌های مشاوره، تبلیغات شهری، برپایی نمایشگاه آسیب‌های اجتماعی و پیش‌بینی اعتبار برای ساخت فرهنگسراها و هفت مرکز فرهنگی برای غنی‌سازی اوقات فراغت در حاشیه‌های شهر صورت گرفت.

کاهش 30 درصدی سرقت در شهر همدان

معاون دادستان استان همدان نیز از کاهش 30 درصدی سرقت در شهر همدان نسبت به سال گذشته خبر داد.

"محسن ترکاشوند" با تاکید بر اینکه قاطعیت در مبارزه با موادمخدر جنبه بازدارندگی دارد، تصریح کرد: در حال حاضر 50 درصد از زندانیان همدان، عاملان ‌یا مصرف‌کنندگان مواد مخدر هستند.

انتهای پیام

کد N836823

وبگردی