آفتاب

نماینده تهران: بی‌تدبیری اقتصادی غوغا می‌کند

نماینده تهران: بی‌تدبیری اقتصادی غوغا می‌کند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بی تدبیری در بخش اقتصادی غوغا می‌کند و تدبیر دولت شده دست کردن در جیب مردم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد سلیمانی طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) با انتقاد از افزایش قیمت بنزین عنوان کرد: ‌تک نرخی کردن قیمت بنزین یعنی دولت هیچ تفاوتی بین کم درآمد و پردرآمد نیست. ضمن آنکه هزینه‌های دولت در حال افزایش است فشار بر روی مردم نیز رو به فزونی است.

وی افزود: هزینه جاری دولت نزدیک به 170 هزار میلیارد تومان است که اگر از آن کم کنند دیگر لزومی ندارد که در جیب مردم دست کنند. دولت باید یارانه پردرآمدها را هر چه سریعتر حذف کند و هزینه‌های جاری خود در مورد سفرها و افزایش حقوق نزدیکان را حذف کند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس در تذکر دیگر خود بازی سیاسی در واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس را ناپسند دانست و گفت: خودروسازان به جای خرید تیم باید به دنبال افزایش کیفیت خودرو و کاهش قیمت آن باشند.

وی در تذکر پایانی خود به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه تصریح کرد: مردم در بحث هسته‌ای باید محرم باشند و در جریان اتفاقات قرار بگیرند. دولت به روش‌های مختلف از ارائه فکت شیت سر باز می‌زند و وضع تحقیق و توسعه و غنی‌سازی صنعتی مشخص نیست و با صداقت با مردم برخورد نمی‌شود.

انتهای پیام

کد N836661

وبگردی