آفتاب
خطاب به برخی نمایندگان،

اسفنانی: بیان برخی مطالب، خالی کردن پشت مذاکره‌کنندگان است

اسفنانی: بیان برخی مطالب، خالی کردن پشت مذاکره‌کنندگان است

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اوضاع بین‌المللی و منطقه‌ای، گفت که بیان برخی مطالب و ابراز برخی رفتارها در این وضعیت نه تنها به مصلحت نظام نیست بلکه به نوعی کوبیدن بر طبل تفرقه و ریختن آب در آسیاب دشمن و خالی کردن پشت مسئولین مذاکره‌کننده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمدعلی اسفنانی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: اوضاع و احوال حاکم بر جهان بسیار نابسامان است. جنایت و وحشی‌گری تکفیری‌ها و عربستان نسبت به مردم یمن دل دردمند مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است. نوک پیکان اشارت همه این توطئه‌ها ایران است.

وی ادامه داد: از طرفی اوضاع حاکم بر بحث هسته‌ای و مباحث پیرامون تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی کشور و وضعیت اسفبار اشتغال دیگر جایی برای اختلاف و تفرقه در بین مسئولین باقی نمی‌گذارد. این است که مقام معظم رهبری امسال را با تدبیر و تیزبینی سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامیدند.

اسفنانی به سایر نمایندگان مجلس توصیه کرد: بیان برخی مطالب و ابراز برخی رفتارها در این وضعیت نه تنها به مصلحت نظام نیست بلکه به نوعی کوبیدن بر طبل تفرقه و ریختن آب در آسیاب دشمن و خالی کردن پشت مسئولین مذاکره‌کننده است. قطعا بی‌اعتمادی به آمریکا به فرمایش مقام معظم رهبری جزو دانسته‌های قطعی و یقینی هیات مذاکره‌کننده است اما آیا گمان نمی‌کنید در مقابل طرف غیرمعتمد رفتارهای تضعیف‌کننده مساعد به طرف مقابل و جری‌تر و زیاده‌طلب‌تر کردن آنها خواهد بود؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما از همدلی و همزبانی مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری چه استنباطی نموده‌اید؟ آیا از همدلی و همزبانی جز وحدت و مساعدت در جهت توفیق مسئولین در رفع مشکلات و معضلات موجود می‌توان معنا دیگری برداشت نمود؟

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی در ادامه نطق خود به بیان برخی مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

وی از وضعیت نامناسب قیمت سیب‌زمینی انتقاد کرد و از وزیر راه خواست به وضعیت جاده‌های حوزه انتخابیه‌اش که باعث کشته شدن مردم می‌شود رسیدگی شود.

احداث بیمارستان چادگان تا پایان ماه رمضان و ایجاد مجموعه ورزشی در این شهر از دیگر درخواست‌های نماینده فریدن بود.

انتهای پیام

کد N836283

وبگردی