آفتاب

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه: اگر آمریکا می‌خواست داعش را از بین می‌برد

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه: اگر آمریکا می‌خواست داعش را از بین می‌برد

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه ضمن تاکید بر پایداری دمشق در مقابل تروریست‌ها گفت: اگر آمریکا خواهان از بین بردن داعش بود امروز این گروه تروریستی وجود نداشت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه خبری سوریه‌نیوز، عمران زعبی، وزیر اطلاع‌رسانی سوریه در دیدار با هیات روسی بر وحدت و توانایی مردم سوریه در مقابله با طمع‌ورزی‌ها و جنگ‌هایی که غرب به راه انداخته به ویژه جنگ رسانه‌ای تاکید کرد و گفت: سوریه به رغم جنگ اقتصادی و جنایت‌های تروریست‌هایی که مردم سوریه را هدف قرار داده است، همچنان پایدار و مقاوم است.

وی گفت: مردم سوریه در دمشق و بیشتر شهرهای این کشور به روال طبیعی زندگی خود را می‌گذرانند و در مقابله با تروریسم محکم و استوار هستند. همانطور که دیدیم ارتش سوریه در بیمارستان جسر الشغور چگونه پایداری کرد و توانست محاصره در آنجا را بشکند.

زعبی تاکید کرد: ارتش سوریه هر روز داعش را هدف قرار می‌دهد و تاکنون توانسته در چارچوب جنگ خود علیه تروریسم خسارت‌های زیادی را به تروریست‌ها وارد کند. ما این را هم می‌دانیم که اگر واشنگتن خواهان از بین بردن داعش بود امروز این گروه تروریستی وجود نداشت.

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت: روابط روسیه و سوریه زمان مشخصی ندارد بلکه این دو کشور همواره با هم روابط خوبی داشته‌اند و مردم سوریه قدردان موضع سخت روسیه در قبال وطنشان هستند.

انتهای پیام

کد N836146

وبگردی