آفتاب

پیرموذن: انتخاب آقای لاریجانی بهترین گزینه ممکن بود

پیرموذن: انتخاب آقای لاریجانی بهترین گزینه ممکن بود

عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس معتقد است، انتخاب مجدد علی لاریجانی به خاطر اعتماد زیاد نمایندگان به اقدامات وی است.

کمال الدین پیر موذن،عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبر آنلاین از انتخاب دوباره علی لاریجانی برای سکان داری مجلس ابراز خشنودی کرد و افزود: بنده علاقه شدیدی به آقای لاریجانی دارم،چرا که ایشان انسانی مدیر و مدبر در همه عرصه های سیاسی می باشد و مانند ایشان دیگر در مجلس نداربم.

وی در ادامه گفت:ایشان دارای عقلانیت ، خرد جمعی  و بسیار منعطف هستند.سعی می کند به  صبوری با تمام گرایش های فکری و سیاسی برخورد کند و در مقام ریاست ، عدالت را ملاک عمل خود قرار می دهد.مبنای فکری آقای لاریجانی بر اساس ولایت و اعتدال می باشد، یعنی همچون اقای روحانی  از افراطی گری و کار های غیر قانونی بیزار است.

پیرموذن افزود:شکر خدا ایشان، با رای خوبی وارد هشتمین دوره ریاست  مجلس شدند.  ایشان علی رغم محدودیت ها   باز هم رای خوبی آوردند .

نماینده مردم اردبیل انتخاب مجدد آقای لاریجانی با بالاترین میزان رای از سوی نمایندگان را ناشی از اعتماد زیاد آنها به وی  دانست و گفت: ایشان همواره در همه دوره ها مورد وثوق تمام گرایش های فکری و سیاسی مجلس بوده است.میزان رای ایشان نشان داده که بیشتر اصلاح طلبان و اصولگرایان حتی اصولگرایانی که معتدل نیستند، به ایشان رای دادند.

29215

 

 

کد N836024

وبگردی