آفتاب

سردار جزایری: آزادی خرمشهر نقطه اوج اراده و یکپارچگی ملی بود

سردار جزایری: آزادی خرمشهر نقطه اوج اراده و یکپارچگی ملی بود

سردار جزایری گفت: آزادی خرمشهر در تاریخ انقلاب و ملت ایران یک نقطه درخشان و اوج اراده و یکپارچگی ملی تحت لوای اسلام است.

به گزارش ایسنا، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر با تبریک ایام خجسته ماه شعبان با اشاره به منشاء و مبداء بروز و ظهور انقلاب اسلامی اظهارداشت: در یک کلام انقلاب اسلامی ناشی از توانایی دستیابی به اهداف انقلابی و اسلامی بدون اعمال فشار از طریق تصویرسازی ،جذب افکار عمومی و تاثیرگذاری به باورهای الهی افراد جامعه است،یعنی زمانی که روی سرمایه ها و منابع نرم یک کشور و یک جامعه عملیات نرم صورت می گیرد و آن سرمایه را تبدیل به قدرت می کند براین اساس باید گفت در جامعه اسلام منبع و سرمایه است که برای ما تولید قدرت می‌کند و باعث بروز انقلاب اسلامی می گردد.

وی در ادامه افزود:بدیهی است زمانی که سرمایه بزرگ اسلام تبدیل به قدرت گردد یک قدرت فوق العاده عظیم خواهد شد ،لذا طبیعی است رژیم‌های سلطه و ابرسرمایه‌داری جهانی و صهیونیسم بین الملل انقلاب اسلامی را بر نتابند و اقدامات متعددی علیه انقلاب انجام دهند.

سردار جزایری با اشاره به حماسه بزرگ فتح خرمشهر، واقعه آزاد سازی خرمشهر را ثبت شده در تاریخ ملت ایران و اذهان مردم به عنوان یک نقطه درخشان در تاریخ انقلاب دانست واظهار داشت: هر زمان که ملت،عزم و اراده خود را در لوای پرچم اسلام یکپارچه کرده به هدف و مقصود خود نائل گردیده است.

وی در ادامه اظهار داشت : دشمن با شدت ، حدت و با برنامه و هوشیاری و استفاده از ده‌ها سال تجربه در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی وارد حوزه‌ای جدیدی گردیده که تروریسم دولتی و انداختن آن به جان مردم نیز از توطئه های بارز غرب می‌ باشد.

وی ریشه همه ناآرامی هایی که استعمار علیه انقلاب اسلامی ایجاد کرده را ترس و هراس غرب از قابلیت ها و توانمندی های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد دانست.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات کنونی در سطح جهانی اظهار داشت: در بعد فکری و ارزشی و در بعد نظامی و سیاسی غرب به دنبال ایجاد تغییرات و صدمه زدن به ارزشها و مبانی اعتقادی ملتها است و به دنبال آن قصد جایگزینی این ارزشها با ارزشهای پوچ گرایانه ،مادی گرایانه و شهوت پرستی را دارد.

سردار جزایری در ادامه تصریح کرد:آرامش ظاهری که در گذشته در جبهه استکبار و قدرت های استعماری جهان وجود داشت به گونه ای دارای خدشه و صدمه گردیده که یکی از علائم آن بیداری به وجود آمده در میان ملتها به خصوص در کشورهای اسلامی می باشد.

وی در پایان با اشاره به اینکه اصولا فرهنگ اسلام ناب ،آراء روشنفکران اروپا را به چالش کشیده است و لیبرال دموکراسی به عنوان گل سرسبد این تمدن را حداقل با ابهام مواجه کرده است، گفت:هدف اصلی رژیم های سلطه از تهاجم به ملتهای اسلامی و فرهنگ اسلام ناب آن هم به شکل همه جانبه و در همه عرصه ها به خصوص در عرصه هویت اسلامی را ، زیر سوال بردن و ناکارآمد نشان دادن فرهنگ اسلامی و ارزشهای ناب اسلام است.

انتهای پیام

کد N835960

وبگردی