آفتاب

نعمتی: به جز ریاست، احتمال تغییر در هیأت رئیسه مجلس وجود دارد

نعمتی: به جز ریاست، احتمال تغییر در هیأت رئیسه مجلس وجود دارد

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در ارزیابی خود از انتخابات هیات رئیسه مجلس که قرار است امروز (سه‌شنبه) برگزار شود، گفت که غیر از ریاست مجلس، در مورد سایر اعضای هیات رئیسه احتمال تغییر وجود دارد.

بهروز نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد:‌ ترکیب هیات رئیسه مجلس را نمایندگان تعیین می‌کنند و این اشتباه است که ما از پیش قضاوتی در این رابطه داشته باشیم.

وی افزود: تلاش هیات رئیسه مجلس در همه ادوار بر این بوده که بتواند به نحو احسن مجلس را اداره کند و من فکر می‌کنم که در این دوره نیز تلاش‌هایی شده و زحماتی کشیده شده اما مرجع ارزیابی نهایی، نمایندگان هستند.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به وجود رقابت‌هایی برای تصدی پست‌های هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: پیش‌بینی در این باره سخت است و باید دید نمایندگان چه رأیی‌ می‌دهند چراکه تصمیم نهایی به عهده نمایندگان خواهد بود.

وی ضمن پیش‌بینی رای بالای علی لاریجانی برای ابقا در کرسی ریاست مجلس نیز گفت: به نظر می‌رسد رای امسال آقای لاریجانی بهتر از گذشته خواهد بود و اگر چه ایشان رقیبی در ریاست مجلس ندارد اما ممکن است برخی از نمایندگان کاندیدای تصدی این پست شوند.

نعمتی در پایان با بیان اینکه "غیر از ریاست مجلس، در مورد سایر کرسی‌های هیات رئیسه احتمال تغییراتی وجود دارد"، تاکید کرد که در نهایت آنچه نمایندگان تصمیم بگیرند نتیجه نهایی خواهد بود.

انتهای پیام

کد N835704

وبگردی