آفتاب

محسن بیرانوند مربی موقت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شد

محسن بیرانوند مربی موقت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان شد

با توجه به اعزام تیم وزنه برداری جوانان به مسابقات جهانی لهستان و حضور حسین توکلی، سرمربی فعلی تیم وزنه برداری بزرگسالان و جوانان در کنار وزنه برداران جوان، محسن بیرانوند مربی موقت تیم بزرگسالان شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری، به پیشنهاد خود توکلی و تایید کمیته فنی مقررشد تا زمان بازگشت تیم وزنه برداری جوانان از لهستان محسن بیرانوند قهرمان پیشین وزنه برداری آسیا و مربی ملی این رشته ورزشی به عنوان مربی موقت، برنامه های تمرینی و آماده سازی تدوین شده توسط توکلی برای وزنه برداران بزرگسال را در اردو دنبال کند.

 با توجه به اینکه تیم وزنه برداری جوانان قرار است با اعزام به مسابقات جهانی لهستان نزدیک به ۱۵ روز تهران را به مقصد ورکلای لهستان ترک کند، کمیته فنی در نظر گرفت به خاطر شرایط حساس تمرینی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان از حسین توکلی سرمربی تیم های وزنه برداری جوانان و بزرگسالان در خواست کند تا شایسته ترین گزینه ای که می تواند برنامه های او را در غیابش به صورت منظم برای وزنه برداران بزرگسال پیاده کند را در جلسه کمیته فنی معرفی کرده تا در نهایت پس از تایید وی وزنه برداران بزرگسال از نبود سرمربی خود در مقطع زمانی فوق ضربه نخورد.

بر همین اساس توکلی، محسن بیرانوند را به عنوان مربی موقت تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان معرفی کرد و اعضای کمیته فنی پس از بررسی با تایید رئیس فدراسیون وزنه برداری از این پیشنهاد استقبال کرده و مقرر شد بیرانوند در اردوی آتی وظیفه هدایت وزنه برداران را تا زمان بازگشت توکلی عهده دار شود.

همچنین به واسطه اینکه تعمیرات محل تمرینی فعلی وزنه برداران بزرگسال(کمپ تیم های ملی وزنه برداری-مجموعه ورزشی آزادی) در دستور کار فدراسیون قرار دارد و پایگاه نوژه همدان قرار است در این مدت(رفت و برگشت تیم جوانان به لهستان) میزبان وزنه برداران بزرگسال کشورمان باشد، کمیته فنی تصمیم گرفت محمدرضا کاظمی نژاد را با تایید علی مرادی به عنوان ناظر این کمیته و فدراسیون وزنه برداری برحسن اجرای برنامه های تمرینی وزنه برداران بزرگسال در اردوی خارج از تهران مامور کند. اردوی وزنه برداران بزرگسال در همدان قراراست بلافاصله پس از اعزام تیم وزنه برداری جوانان به لهستان به اجرا درآید.

کد N835580

وبگردی