آفتاب
عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان تشریح کرد:

علت مخالفت رهروان بااستمرارنائب رئیسی باهنر/مخالفت بانامزدی جلالی

علت مخالفت رهروان بااستمرارنائب رئیسی باهنر/مخالفت بانامزدی جلالی

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان از حمایت لاریجانی از باهنر و ابوترابی خبر داد و گفت:نزدیکی باهنر به پایداری ها در یک سال اخیر موجب مخالفت اعضای فراکسیون رهروان با استمرار حضورش در هیات رئیسه شده است.

کمال الدین پیرموذن در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص گزینه های فراکسیون رهروان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس گفت: طبق نظرسنجی های به عمل آمده، قاطبه اعضای فراکسیون مخالف ارائه فهرست مشترک فراکسیون رهروان و اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه مجلس هستند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصمیمات اخذ شده تمامی گزینه های هیات رئیسه مجلس از ریاست تا کارپردازی هیات رئیسه از میان اعضای فراکسیون رهروان تا دو ساعت دیگر در مجمع عمومی انتخاب خواهند شد.

وی با اشاره به حمایت لاریجانی از دو نایب رئیس فعلی مجلس برای انتخابات هیات رئیسه گفت: در جلسه صبح روز یکشنبه شورای مرکزی فراکسیون رهروان، لاریجانی از دو نایب رئیس فعلی مجلس برای هیات رئیسه سال پایانی حمایت کرد اما در همان جلسه بسیاری از اعضا اعلام کردند که نظرشان نسبت به یکی از نواب رئیس منفی است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان اظهار داشت: متاسفانه با نامزدی جلالی برای نایب رئیسی مخالفت شده است اما هنوز هم بسیاری از اعضای فراکسیون پیگیر نامزدی جلالی برای نایب رئیسی مجلس هستند.

وی اظهار داشت: غلامرضا تاجگردون و مسعود پزشکیان نیز اعلام کردند برای نایب رئیسی مجلس نامزد نخواهند شد.

پیرموذن اظهار داشت: پیش بینی می کنم نواب رئیس مجلس از بد حادثه تغییر نخواهند کرد و وضعیت فعلی ادامه می یابد.

وی در خصوص علت مخالفت برخی اعضای فراکسیون رهروان با نایب رئیسی مجدد باهنر گفت: باهنر در یک سال گذشته به جبهه پایداری به خصوص در جریان استیضاح فرجی دانا بسیار نزدیک شده و به همین دلیل مورد اقبال نمایندگان نیست و بسیاری از اعضای فراکسیون اعلام کردند در صورت نامزدی باهنر از سوی فراکسیون رهروان، اصلا به هیچ یک از گزینه های نایب رئیسی رای نخواهند داد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان تصریح کرد: رایزنی بزرگان فراکسیون برای نامزدی غلامرضا تاجگردون و کاظم جلالی جهت نایب رئیسی مجلس همچنان ادامه دارد.

کد N835395

وبگردی