آفتاب

منطقه نصرآباد اصفهان مرکز دائمی رزمایش‌ها شد

منطقه نصرآباد اصفهان مرکز دائمی رزمایش‌ها شد

استاندار اصفهان گفت: تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به مرکز دائمی رزمایش‌ها به محرومیت‌زدایی این منطقه کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، رسول زرگرپور روز دوشنبه در حاشیه رزمایش بیت‌المقدس 27 که در منطقه عمومی نصرآباد اصفهان برگزار شد در جمع خبرنگاران با موفق ارزیابی کردن برگزاری این رزمایش نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: رزمایش بیت المقدس 27 امروز به صورت پیشرفته‌تر و کامل‌تر از سال گذشته با موفقیت انجام شد و سلاح‌های پیشرفته به کار رفته در این رزمایش و دقت فرماندهی عملیات‌ها تحسین برانگیز بود.

وی با اعلام این‌که «منطقه نصرآباد اصفهان به دستور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز دائمی رزمایش‌ها انتخاب شد»، گفت: از این پس منطقه مرکزی نصرآباد اصفهان شاهد تأسیسات خوب نظامی و برگزاری مستمر رزمایش‌های نیروی زمینی ارتش خواهد بود که این موضوع به تقویت و به هنگام سازی یگان‌های نظامی کمک می‌کند.

وی بیان این‌که «تبدیل شدن منطقه نصرآباد اصفهان به مرکز دائمی رزمایش‌ها به محرومیت‌زدایی این منطقه کمک خواهد کرد»، گفت: این تصمیم نه تنها در توسعه و عمران این منطقه تأثیر خواهد گذاشت، بلکه به افزایش امنیت و تثبیت شرایط نیز منجر خواهد شد.

زرگرپور افزود: اصفهان از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است و استقرار واحدهای نظامی ثابت در منطقه نصرآباد می‌تواند به آبادانی، توسعه و پیشرفت این منطقه محروم کمک کند.

انتهای پیام

کد N835377

وبگردی