آفتاب

گلایه صریح وزیر کشور از صدا و سیما

گلایه صریح وزیر کشور از صدا و سیما

وزیر کشور گفت: متاسفانه در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جای اینکه به جنبه های مثبت و امیدآفرین توجه شود مسائل بزرگنمایی می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، رحمانی فضلی در حاشیه جلسه شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به گزارش مغرضانه احمد شهید گزارشگر حقوق بشر سازمان ملل در مورد نقض حقوق بشر در مورد پناهندگان افغانستانی مقیم ایران گفت: برگزاری اجلاس چهارجانبه راهبردی در تهران و تشکر و قدردانی وزیر امور مهاجرین و عودت کنندگان افغانستان، وزیر امور ایالتی و مرزی پاکستان و مسئولان کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان از تلاشها و حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از مهاجران افغانستان در کشور فرصت مغتنمی برای رسانه های کشور به ویژه رسانه ملی بود که اینگونه تبلیغات سوء را خنثی کنند اما صدا و سیما متاسفانه به این موضوع توجه نکرد.

رحمانی فضلی گفت: در این مورد خاص توقع و انتظار ما از صدا و سیما این بود که با وزرای عضو این اجلاس گفتگو کند و از زبان آنها باطل بودن حرفهای احمد شهید را به جهان ثابت کنند، اما متاسفانه این اقدام صورت نگرفت.

وزیر کشور گفت: لازم است رسانه ها در کنار بیان نقاط ضعف کارهای خوبی را که انجام می شود را نیز به مردم منعکس کند تا امید مردم به آینده تقویت شود.

انتهای پیام

کد N835308

وبگردی