آفتاب
در حمایت از زنان و کودکان یمن برگزار شد

تجمع زنان و کودکان تهرانی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

تجمع زنان و کودکان تهرانی مقابل دفتر سازمان ملل در تهران

تعدادی از زنان و کودکان تهرانی صبح امروز (دوشنبه) در حمایت از زنان و کودکان یمن و اعتراض به حملات عربستان سعودی به این کشور در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این تجمع که برخی از خانواده‌های نیز شهدا حضور داشتند شرکت کنندگان با سر دادن شعار و همچنین دردست داشتن پلاکاردهایی حملات عربستان سعودی به مردم مظلوم یمن و کشته شدن زنان و کودکان این منطقه را محکوم کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز شرکت کنندگان شعارهایی همچون جنایت سعودی ، جنایت آمریکاست، لبیک یا حسین، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود، انصارالله پیروز است آل سعود نابود است ، انصارالله پیروز است آمریکا نابود است، مرگ بر رژیم کودک کش آل سعود و ... سر دادند.

همچنین بر روی برخی از پلاکاردهایی که تجمع کنندگان در دست داشتند نوشته شده بود بانوان یمنی خواهران زینبند سعودی کودک کش نابود باید گردد، اسراییل و آل سعود پیوندتان مبارک، انصارالله پیروز است آل سعود نابود است جهان غرق بلا شده یابن الزهرا، یمن کربلا شده یابن الزهرا ؛ یا ایهاالمسلمین اتحدو، اتحدوا. زخم دل ما درمان ندارد، کودک کشی‌ها پایان ندارد .

در این تجمع اعتراض آمیز که تعدادی از کودکان تهرانی نیز حضور داشتند از سوی این کودکان هدایایی به دفتر سازمان ملل ارائه شد که آن‌ها را به دست کودکان یمنی برسانند.

همچنین در این تجمع متنی به زبان عربی در حمایت از زنان و کودکان یمنی قرائت شد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این تجمع زهره طبیب‌زاده نوری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

در این مراسم اعلام شد که این تجمع از سوی ستاد مردمی حمایت از زنان و کودکان مظلوم یمنی و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان برگزار شد.

این خبر تکمیل می‌شود.

کد N834890

وبگردی