آفتاب

اعلام آمادگی ولایتی برای همکاری مرکز تحقیقات با هوآوی

اعلام آمادگی ولایتی برای همکاری مرکز تحقیقات با هوآوی

ولایتی در دیدار از هوآوی خاطرنشان کرد: زمینه های همکاری های علمی و پژوهشی ارزشمندی در بخش های مختلف مرکز تحقیقات وجود دارد که می تواند به منظور گسترش روابط دو طرف مورد استفاده قرارگیرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی اکبرولایتی، رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام که به منظور شرکت در اولین اجلاس سازمان های غیردولتی و مطالعاتی کشورهای عضو «سیکا» و ملاقات با برخی از مقامات این کشور و همچنین بازدید از مراکز فعال در حوزه های مطالعاتی و پژوهشی به چین سفر کرده است، روز یکشنبه با حضور در هوآوی و مرکز تحقیقاتی و پژوهشی وابسته به آن، با مدیران و مسئولان ارشد این مجموعه دیدار و از بخش های مختلف بازدید کرد.

ولایتی در این برنامه ضمن بازدید از بخش های مختلف و به ویژه فعالیت های پژوهشی و مطالعاتی در جریان گزارش مسئولان ارشد هوآوی با روند اقدامات و آخرین پیشرفت های تکنولوژی و فناوری های اطلاعاتی قرار گرفت و با دستاوردهای آن ها آشنا شد.

همچنین رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در ادامه و در جلسه مشترک با مسئولان مربوطه که فروزش معاون مرکز تحقیقات ، صفری سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در چین، سعید محمدی مشاور مرکز و تعدادی از فعالان اقتصادی مقیم نیز حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از این بازدید توجه به مباحث پژوهشی ، مطالعات کاربردی و زیرساختی را در هواوی بسیار با اهمیت و قابل توجه دانست.

وی خاطرنشان کرد: زمینه های همکاری های علمی و پژوهشی ارزشمندی در بخش های مختلف مرکز و همچنین در دیگر مجموعه های علمی و پژوهشی ایران وجود دارد که می تواند در جهت گسترش همکاری ها مورد توجه و بهره برداری قرار گیرد و مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در این زمینه آمادگی برقراری ارتباط و تعاملات فیمابین را اعلام می کند.

در ادامه این بازدید مسئولان ارشد هواوی نیز علاقه مندی خود را برای همکاری در زمینه های مختلف ابراز و گزارشی از اقدامات خود ارائه کردند .

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع به منظور شرکت در اولین اجلاس سالانه سازمان های غیردولتی و مطالعاتی کشورهای عضو «سیکا» با عنوان «تعامل و تدابیر اعتمادسازی در آسیا» که از روز دوشنبه (4 خرداد) به مدت دو روز در شهر پکن برگزار می شود به چین سفر نموده و علاوه بر سخنرانی در این اجلاس با برخی مقامات دیدار و از مراکز مطالعاتی و پژوهشی بازدید می کند.

همچنین حدود 200 نفر از اعضای دولت های عضو، سیاستمداران، مراکز غیر دولتی و پژوهشی، سفرای خارجی مقیم چین و همچنین کارشناسان بین المللی در این نشست دو روزه شرکت دارند.

انتهای پیام

کد N834291

وبگردی