آفتاب

حادثه‌ای مهیب در سیتی‌سنتر اصفهان

حادثه‌ای مهیب در سیتی‌سنتر اصفهان

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی اصفهان اعلام کرد: عصر امروز حوالی حدود ساعت 17 اتصالات 6 لوله فاضلاب در سیتی سنتر اصفهان شکسته و بر سقف بیش از 20 خودرو پارک شده در پارکینگ فرود آمده است.

عنایت‌زاده به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان گفت: هم زمان با شکست اتصالات نشت بنزین در محل حادثه اتفاق افتاده به همین دلیل بلافاصله مجتمع از خروج اضطراری تخلیه شد.

او ادامه داد: بر روی بنزین‌ها کف پاشیده شده و از هرگونه امکان حریقی جلوگیری به عمل آمده و برق و گاز مجتمع قطع شده است.

وی افزود: ماموران آتش نشانی از هفت ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند و مدیر عامل آتش نشانی به همراه رییسان 10 ایستگاه نیز در محل حضور دارند.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی با بیان این که هیچ فردی آسیب ندیده گفت: شرکت کاملا بیمه بوده است و هزینه افراد خسارت دیده پرداخت خواهد شد.

او افزود: اکنون ماموران در حال پاکسازی منطقه از لوله‌ها هستند.

مدیرعامل اصفهان سیتی سنتر نیز گفت: حادثه امروز سیتی سنتر خسارت جانی نداشته است و تنها به 20 خودرو آسیب رسیده است.

صرامی در خصوص حادثه پارکینگ مجموعه تجاری اصفهان سیتی سنتر اظهار کرد: ساعت 2:45 دقیقه ظهر امروز لوله‌های فشار قوی مربوط به تاسیسات سقف پارکینگ مجموعه سیتی سنتر از جای خود رها شده و بر چند خودرو سقوط می‌کند.

وی با بیان این که در این حادثه به حدود 20 خودرو و قسمتی از لوله‌های تاسیسات مجموعه آسیب وارد شده است، ادامه داد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است و مصدومان حادثه سرپایی مداوا شده‌اند و تنها خسارتی در حدود 100 میلیون تومان به تاسیسات مجموعه و به علاوه آن خسارت خودروها است که هزینه آن توسط بیمه پرداخت خواهد شد.

او تصریح کرد: اصلاح لوله‌های آسیب دیده و راه‌اندازی سیستم تهویه به زمان نیاز دارد در نتیجه پیش‌بینی می‌شود مجوعه حداقل تا روز چهارشنبه تعطیل شود.

هم‌چنین دکتر غفور راستین، مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: این حادثه هشت مصدوم داشته است به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شده و هیچ یک از مصدومان آسیب جدی ندیده‌اند.

انتهای پیام
کد N834227

وبگردی