آفتاب
در جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مطرح شد:

استراتژی‌های اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه

استراتژی‌های اصولگرایان برای انتخابات هیات رئیسه

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان استراتژی‌های این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه را که در جلسه شورای مرکزی مورد بررسی قرار گرفته بود، تشریح کرد.

احمد آریایی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان گفت: سه گزینه در فراکسیون مورد بحث قرار گرفت. اولین گزینه این بود که هیات رئیسه با ترکیب کنونی باقی بماند. دوم ترکیب هیات رئیسه تغییر کند که در این راستا نیز سه رویکرد مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در تشریح این سه رویکرد افزود: یک نظر این بود که در پست هایی از هیت رئیسه که فعلا نظر جایگزینی نداریم، نامزدی را معرفی نکنیم و در پست های دیگر گزینه های خود را معرفی کنیم. دومین نظر این بود که برای همه پست های هیات رئیسه گزینه معرفی کنیم، سوم اینکه بابت وحدت حداکثری بین اصولگرایان و رهروان، ترکیب فعلی اصولگرایان در هیات رئیسه حفظ شود که بحث بیشتر در این مورد به جلسه آینده موکول شد.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان در خصوص اعلام رأی‌گیری پیرامون این استراتژی ها پاسخ نداد و گفت: تصمیم گیری نهایی در این خصوص به جلسه بعد موکول شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش فراکسیون اصولگرایان این است که استراتژی را اتخاذ کنیم که به مصلحت کشور و قوه مقننه است و به دنبال مصالح حزبی و گروهی نیستیم.

آریایی‌نژاد در واکنش به اظهارات اخیر رئیس فراکسیون رهروان ولایت مبنی بر اینکه فراکسیون اصولگرایان از وحدت عقب‌نشینی کرده است، اظهار داشت: تلاش داریم در راستای وحدت اصولگرایان عمل کنیم و در صدد پاسخگویی به اظهارات برخی افراد نیستیم.

نماینده مردم ملایر تصریح کرد: ضربه ای که آقایان در دو شقه کردن فراکسیون اصولگرایان کردند، جبران ناپذیر است وظیفه شرعی و اخلاقی ما ایجاد وحدت است و به اظهارنظرها توجه نمی کنیم.

کد N834213

وبگردی