آفتاب
دستغیب به مهر خبر داد؛

طرح «الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای» سه‌شنبه نهایی می‌شود

طرح «الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای» سه‌شنبه نهایی می‌شود

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح «الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته ای ملت ایران» سه‌شبه این هفته در این کمیسیون نهایی و آماده ارائه به صحن مجلس می‌شود.

سید احمدرضا دستغیب در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: در جلسه امروز ادامه پیشنهادات نمایندگان درباره طرح «الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای ملت ایران» بررسی شد و با توجه به گستردگی پیشنهادات، ادامه بررسی طرح و جمع‌بندی آن به جلسه روز سه‌شنبه هفته جاری موکول شد.

وی افزود:‌ پیشنهادات زیادی در رابطه با مواد این طرح مطرح است که جایگزین متن فعلی شود که همه اینها به تدریج در دست بررسی است؛ در مجموع این طرح در جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون جمع‌بندی و آماده ارائه به صحن علنی مجلس می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون همچنین سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور در کمیسیون حضور یافت که با توجه به اینکه این اولین حضور وی بود، این بخش از جلسه به آشنایی فرمانده ناجا با اعضای کمیسیون و اطلاع از نقطه نظرات آنها در حوزه‌های مختلف اختصاص یافت و سئوالات و دیدگاه‌های اعضا در رابطه با موضوع امنیت شهری، امنیت مرز، مواد مخدر و سایر حوزه‌های مربوط به نیروی انتظامی مطرح شد.

کد N834085

وبگردی