آفتاب

سیاه‌جامگان با مهاجری در لیگ برتر پانزدهم

سیاه‌جامگان با مهاجری در لیگ برتر پانزدهم

میرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان با تاکید بر حضور پرقدرت در لیگ‌ برتر پانزدهم گفت: محمدرضا مهاجری سرمربی ما در لیگ‌ برتر پانزدهم است.

محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با ایسنا منطقه خراسان، افزود: با کارشناس‌های مختلفی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت و بسیاری از بزرگواران به خاطر نیت خیری که نسبت به باشگاه داشتند، پیشنهاد فروش امتیاز تیم را مطرح کردند اما با تشکر از حسن نیت همه آنها تصمیم هیات مدیره و اتاق فکر سیاه‌جامگان حضور پرقدرت در لیگ‌ برتر است.

وی ادامه داد: در این راستا مشورت‌های زیادی با بزرگان این شهر صورت گرفت که آنها تشویق کردند در لیگ‌ برتر شرکت کنیم؛ چرا که شرکت نکردن ما باعث می‌شود خوشحالی ناشی از صعود از مردم گرفته شود. با قدرت در لیگ برتر آینده شرکت خواهیم کرد اما طبق همان برنامه پنج ساله خودمان نه با سیستم رایج در لیگ برتر فوتبال و مطمئن هستیم که با این برنامه سال اول حضورمان سال تثبیت در لیگ‌ برتر خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان ابومسلم خراسان در مورد وضعیت کادر فنی تیمش برای فصل آینده لیگ‌ برتر عنوان کرد: ممکن است دلخوری و اختلاف سلیقه‌ای بین باشگاه و محمدرضا مهاجری وجود داشته باشد اما او جزیی از باشگاه است و قطعا سرمربی فصل آینده سیاه جامگان خواهد بود. امروز جلسه‌ای بسیار خوبی با مهاجری داشتیم که او نیز تاکید کرد به پیشنهادهای بسیار خوب مالی از دیگر تیم‌ها جواب منفی داده و فصل آینده روی نیمکت سیاه جامگان خواهد نشست. محمدرضا مهاجری باید در سیاه‌جامگان بماند؛ چرا که یکی از ارکان برنامه پنج‌ ساله ما حضور او روی نیمکت تیم است.

انتهای پیام

کد N834048

وبگردی