آفتاب
آصفری در تذکر شفاهی:

انتقاد از عدم رسیدگی به پرونده‌های بدهکاران دانه درشت بانکی

انتقاد از عدم رسیدگی به پرونده‌های بدهکاران دانه درشت بانکی

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم رسیدگی به پرونده‌های بدهکاران دانه درشت بانکی گفت: متاسفانه هیچ دستگاهی سراغ این افراد نمی‌روند.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، گفت: متاسفانه شعارزدگی دولت را فرا گرفته زیرا در شرایط کنونی دولتمردان از اشتغال زایی و رفع بیکاری دم می‌زنند اما متاسفانه هیچ اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است. از طرف دیگر اولویت کاری دولت دغدغه مردم و اولویت آنها نیست زیرا دغدغه کنونی ملت بیکاری و اشتغال است.

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم رفع مشکلات مربوط به حوزه آموزش در منطقه تاکید کرد وگفت:‌ متاسفانه به علت نبود معلم و عدم وجود فضای آموزشی دانش آموزان مجبور به ترک تحصیل می‌شوند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی تمام تمرکز وزارت بهداشت بر حل مشکلات درمانی پایتخت بوده این در حالی است که متاسفانه توجهی به مشکلات روستاها و مناطق محروم در این حوزه نمی شود و مردم برای حل مشکلات درمانی خود باید صدها کیلومتر را طی کنند.

آصفری با انتقاد از عدم رسیدگی به پرونده‌های بدهکاران دانه درشت بانکی گفت: متاسفانه هیچ دستگاهی سراغ این افراد نمی‌روند، این در حالی است که جوانان برای تامین یک وام ازدواج باید به چندین بانک رفته و چند ضامن ارائه کنند ولی یک فرد به عنوان مربی تیم فوتبال روزی 15 میلیون تومان حقوق می‌گیرد.

وی ادامه داد: از طرفی دیگر شاهد هستیم که دولت اعلام می‌کند که مشکلات مربوط به 6 هزار صنعت را حل کرده، حال این سوال پیش می‌آید که چند مورد از این صنایع در استان اراک قرار دارد. در شرایط کنونی متاسفانه کارخانه‌های اراک با کمتر از 40 درصد از ظرفیت خود کار می‌‌کنند و در این شرایط واردات بی‌رویه کالاهای چینی جای تاسف دارد به طوریکه من به شخصه سند دارم که برخی بانک‌ها از چین حتی سطل آشغال وارد کرده‌اند.

کد N833979

وبگردی