آفتاب
توسط وزارت نفت انجام شد؛

آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین ۱۰۰۰ تومانی

آغاز دور جدید اقدامات تبلیغاتی برای بنزین ۱۰۰۰ تومانی

وزارت نفت درباره دستاوردهای عرضه بنزین تک نرخی با قیمت یکهزار تومانی گزارشی تهیه و اعلام کرد: هم اکنون هزینه تولید بنزین در ایران به لیتری ۲۵۰۰ تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت نفت با محوریت پایگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه (شانا)  امروز با تهیه چندین گزارش، تبلیغات درباره عرضه بنزین تک نرخی و با قیمت یکهزار تومانی را پس از توقف واریز سهمیه ۶۰ لیتری بنزین ۷۰۰ تومانی خرداد ماه خودروهای شخصی و موتورسیکلت ها را آغاز کرده است.

در این گزارش‌ها وزارت نفت تاکید می کند که هم اکنون هزینه تولید بنزین در ایران به لیتری دو هزار و ۵۰۰ تومان رسیده و از این رو فروش بنزین با قیمت‌های ارزان منجر به اختصاص یارانه های کلان توسط دولت شده است.

علاوه بر این، در گزارش‌های تبلیغاتی وزارت نفت هزینه حذف ۶۰ لیتر بنزین ۷۰۰ تومانی خودروهای شخصی ماهانه حدود ۶۰ هزار تومانی برآورد شده است.

این گزارش‌ها در حالی توسط وزارت نفت به منظور آغاز عرضه بنزین تک نرخی ۱۰۰۰ تومانی منتشر شده است که بیژن زنگنه وزیر نفت دیشب در پاسخ به پرسش مهر از تعیین تکلیف وضعیت قیمت بنزین تا سه روز آینده خبر داده است و تاکید می‌کند: هم اکنون تمامی گزینه‌های بنزینی روی میز دولت است.

کد N833872

وبگردی