آفتاب
در سومین روز رزمایش بیت المقدس 27

عملیات شناسایی و روانی پهپادها و عملیات تکاوران نزاجا برگزار شد

عملیات شناسایی و روانی پهپادها و عملیات تکاوران نزاجا برگزار شد

در سومین روز رزمایش بیت المقدس 27 عملیات شناسایی و روانی توسط پهپادهای نیروی زمینی ارتش و تک شبانه و عملیات تکاوران نیروی زمینی ارتش انجام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،یگان پهپادی نیروی زمینی ارتش در سومین روز از رزمایش بیت المقدس 27 با حضور در منطقه نصرآباد اصفهان به عکسبرداری از منطقه و اجرای عملیات شناسایی پرداخته و اطلاعات خود را به صورت آنلاین در اختیار نیروهای سطحی قرار داد.

این یگان در بخش دیگری از فعالیت رزمی تبلیغاتی خود با پخش اوراق و اعلامیه‌ها به اجرای عملیات روانی در مواضع نیروهای مهاجم پرداخت.

براساس این گزارش، تک شبانه و عملیات تکاوران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در قالب رزمایش بیت المقدس 27 در منطقه نصر آباد اصفهان نیز برگزار شد. یگان‌های نیروی زمینی ارتش در چارچوب رزمایش بیت المقدس 27 به صورت ناگهانی بر دشمن فرضی هجوم بردند و توانستند عملیات موفقیت آمیزی را انجام دهند. تیپ های مجرب و حرفه ای نیروی زمینی ارتش با استفاده از دوربین‌های دید در شب، این تک شبانه را انجام دادند و آتش سنگینی بر دشمن فرضی فرود آوردند.

گروه‌های توپخانه و تانک های قدرتمند نیروی زمینی ارتش نیز در این تک شبانه حضور داشتند. همچنین در چارچوب این رزمایش، یگان‌های واکنش سریع، تکاوران تیپ 65 هوابرد و نیروهای ویژه در منطقه نصرآباد اصفهان با توجه به تهدیدات منطقه، عملیات موفقیت آمیزی را انجام دادند.

این نیروها با توجه به آموزش های خود در یک عملیات سریع توانستند، دشمن فرضی را غافلگیر کرده و منطقه مورد نظر را به محاصره خود در آورند.

رزمایش بیت المقدس 27 از 31 اردیبهشت ماه در سه نقطه جغرافیایی کشور آغاز شد و تا ششم خرداد ماه ادامه دارد.

انتهای پیام

کد N833810

وبگردی